A
Akkavalta
Vieras
Ku mul on nyt jonkinaikaa molemmissa rinnoissa tuntunut, en tiedä voiko sitä nyt kivuksi sanoa mut jotaki tuntuu tuos oikean rinnan oikeassa alakulmassa ja vasemman rinnan vasemmassa alakulmassa. enemmän tuntuu oikeassa rinnassa. Mua pelottaa hieman siks kun oikeaan rintaan tuli ensimmäisen imetyskerran jälkeen joku pahkura mut nyt se on kyl häipynyt toisen imetyksen jälkeen. Meinasivat sen jo leikata pois mut ku tulin raskaaksi niin sitä siirrettiin ja nythän tuo on jo poistunutkin. Onneksi tulin raskaaksi.
Mut siis mitään kovia pahkuroita ei tunnu. tuos oikeas rinnas mis se pahkura oli niin nyt kun olen tissejäni puristellut niin kyl siin vieläki tuntuu vähä sellainen tuli mieleen sammakon kutu kun en parempaakaan sanaa keksinyt.
Noh mut siis mietin tota kaariliiviä mut kun tisut ei ole tuolta alta kipeet vaan tost alakulmasta. Mut painaahan se kaariliivi siihenkin.
Millä niit tissejä sit hieman nostaa jos ei kaariliivejä pysty pitään? Koska ei kait se hyväksi voi olla jos sieltä vaik verenkierto häiriintyy tai jotain.
Mut siis mitään kovia pahkuroita ei tunnu. tuos oikeas rinnas mis se pahkura oli niin nyt kun olen tissejäni puristellut niin kyl siin vieläki tuntuu vähä sellainen tuli mieleen sammakon kutu kun en parempaakaan sanaa keksinyt.
Noh mut siis mietin tota kaariliiviä mut kun tisut ei ole tuolta alta kipeet vaan tost alakulmasta. Mut painaahan se kaariliivi siihenkin.
Millä niit tissejä sit hieman nostaa jos ei kaariliivejä pysty pitään? Koska ei kait se hyväksi voi olla jos sieltä vaik verenkierto häiriintyy tai jotain.