Ei sitä itse asiassa ole raskaana oleviltakaan kielletty...Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku-77:Ei sitä musta suositella!!
Kun ei sitä saa antaa lapsille eikä raskaana oleville eikä kofeiiniherkille ihmisille joten mä en kyl jois!!
Alkuperäinen kirjoittaja Homemami:Olen mä juonut mut en usein eikä varsinakaan montaa samana päivänä.Juohan moni kahviakin isoja mukeja monta päivässä vaikka imettää.
Ihan on terve ja hyvissä voimissa oleva neiti meillä vaikka olen Batterya juonut.
Eihän sitä suositella mm. sen takia, että päivittäin nautitun kofeiinin määrä nousee helposti liian suureksi.. mutta ei sitä kielletäkkään! Juo vain, kunhan määrä on kohtuullinen(pieni) ja pidät mielessä myös tuon koko päivän aikana nautitun kofeiinin määrän.Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku-77:Ei sitä musta suositella!!
Kun ei sitä saa antaa lapsille eikä raskaana oleville eikä kofeiiniherkille ihmisille joten mä en kyl jois!!
No ei niinAlkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Ei sitä itse asiassa ole raskaana oleviltakaan kielletty...Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku-77:Ei sitä musta suositella!!
Kahvissa on sitäpaitsi enemmän kofeiiniaAlkuperäinen kirjoittaja Tuikku-77:Eipä sitä ole suositeltavaa mutta ei se nyt hyvästäkään ole!! Mutta en tietääkseni käyttänyt kiellettyä sanaa lauseessani. Mä kirjoitin ettei saa antaa eri asia mut ihan sama. TAYS:n synnyttäneiden osastolla ei sitä ainakaan saanut juoda eikä suositeltukkaan jotta vauva ei saisi sitä eikä jäisi koukkuun. Mutta jokainen tavallaan.Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:No ei niinAlkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Ei sitä itse asiassa ole raskaana oleviltakaan kielletty...Alkuperäinen kirjoittaja Tuikku-77:Ei sitä musta suositella!!
Miksi ei kahvi, suklaata kokeilisi ensin nekin virkistää!!
Huh huh ja ovat kiellettyjä raskausaikana ja todella ymmärrettävästä syystä. Anna mulle aivot.Alkuperäinen kirjoittaja tyttönen90:Odotus aikana join 2-3 energiajuomaa viikossa, en tosin joka viikko.
ei ole kielletty raskaana olevilta, ei vain suositellaAlkuperäinen kirjoittaja Hmm:Huh huh ja ovat kiellettyjä raskausaikana ja todella ymmärrettävästä syystä. Anna mulle aivot.Alkuperäinen kirjoittaja tyttönen90:Odotus aikana join 2-3 energiajuomaa viikossa, en tosin joka viikko.