Voiko jokin sairaus aiheuttaa pistävän hienhajun ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Munuaisten vajaatoiminta , voiko aiheuttaa ?

Hiki ei ole aiemmin haissut pistävälle, ihan neutraali ollut, mutta muuttunut nyt todella pistäväksi , aivan kuin kissan pissa tai jokin ammoniakki tai jokin omituinen haju.

juotko riittävästi nesteitä päivän aikana? Mulla ainakin vähäinen vedenjuonti laittaa hien haisemaan pistävälle. Kun muistaa juoda aina sen reilun lasin keittiöön mennessä niin vaiva katosi...

[QUOTE="niin";22001808]juotko riittävästi nesteitä päivän aikana? Mulla ainakin vähäinen vedenjuonti laittaa hien haisemaan pistävälle. Kun muistaa juoda aina sen reilun lasin keittiöön mennessä niin vaiva katosi...[/QUOTE]

En tunne janoa , eli juon varmasti liian vähän. Toi pitääkin muistaa ja koittaa auttaako ongelmaan.

ap

oletko ollut dieetillä? Ruokavalion muutokset? Runsas proteiini myös laittaa hien haisemaan. Erilaiset vaatekankaat kuten tekokuidut reagoivat hikeen aiheuttaen pistävää hajua, jopa ammoniakkimaista hajua.

tietty jos sua oikeesti huolettaa niin soita lääkärille. Googleta hien hajumuutoksia, saat varmaan monia vastauksia. Mulla auttoi pistävään hikeen apteekin dödöt.

Mulla ihan sama! Eli jos nuuhkaisen kainaloita, haisee kuin kissankusi... Ja todellakin, juon ihan liian vähän. Lähinnä päivän juominen koostuu pepsi maxista. Taidanpa alkaa juomaan sitä vettäkin ihan reilusti.

Yhteistyössä