Voiko jo käyttää korkokenkiä..?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja korkokenkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

korkokenkä

Vieras
Olen viikonloppuna lähdössä vähän viihteelle ja haluisin niiiin kovasti laittaa uudet korkkarit jalkaan? Ne on umpinaiset toki, mutta onkohan vielä vähän tyhmää laittaa ne...? Helsinkiin menossa, joten ei kaupungilla ainakaan lunta ole...hmm.. Mitä ootte mieltä?

TULISI jo KESÄ, prkl!! :)
 

Yhteistyössä