voiko istukka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mama

Vieras
vaihtaa moneenkin kertaan paikkaa? mulla oli alkuun etuseinä istukka ja on nyt siirtynyt eteis istukaksi ja mua ahistaa jos se ei siirry kun en halua sektiota ihan jo senkään takia koska mulla on kammo epiduraalipuudutusta kohtaan en suostu et sitä muhun tökätään..

Käsittääkseni se istukka yleensä nousee sieltä kohdunsuulta (eteis istukka) ylemmäs.. mutta en ole koskaan kuullut että se sinne laskeutuis. Oletko varma että se ei edelleenkin ole etuseinä istukka.. asia on vaan sanottu sulle epäselvästi?

Ei se kai hirveesti siirry, tarkottaa varmaan enemmänki tuo että se oli alunperinkin eteisistukka, se vain vaikutti olevan korkeammalla aluksi. Nyt on todettu, ettei se olekaan niin korkealla.

aivan varma olen että on eteis istukka koska rakenneultrassa se jouduttiin ultraamaan alakautta ja ei ees mahtunut koko kuvaan ja kuva on mulla itellänikin siitä eli vauvan pää on istukassa kiinni... rv 30 ois tarkistus

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
Ei se kai hirveesti siirry, tarkottaa varmaan enemmänki tuo että se oli alunperinkin eteisistukka, se vain vaikutti olevan korkeammalla aluksi. Nyt on todettu, ettei se olekaan niin korkealla.
kullä np ultrassa kaksi kätilöä sanoi silloin että etuseinämä istukka ja nyt eteis istukka=(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
aivan varma olen että on eteis istukka koska rakenneultrassa se jouduttiin ultraamaan alakautta ja ei ees mahtunut koko kuvaan ja kuva on mulla itellänikin siitä eli vauvan pää on istukassa kiinni... rv 30 ois tarkistus

No ei se varmaan enää kauheesti siirry noilla viikoilla. Yleensä se nousee ylemmäs kohdunsuulta kun kohtu kasvaa... Mutta joissain tapauksissa näin ei käy ja edessä valitettavasti sektio.

Kohtuhan kasvaa raskauden ajan, istukka on kiinni sen seinässä. Jos piirrät ilmapalloon pläntin ja puhallat pallon, näyttää pläntti siirtyvän... Sama juttu.

Yhteistyössä