P
pelkopylly
Vieras
Viimeksi synnyytys pitkittyi hirveästi ja meinattiin tehdä sektio. Lopulta syntyi normaalisti. Mä olen pohtinut tota sektiota, olen taas raskaana, ja pelkään että joudutaan leikata. Mulla on järkyttävä kammo "liikuntakyvyttömyyttä" kohtaan. Siis ahtaanpaikankammo, ja sitten sellainen että en pysty liikkua. Ois aivan hirveää jos mun pitäisi maata selällään koko alakroppa puutuneena kun mua leikeltäisi. Ihan varmaan menisin paniikkiin. Kun kuvittelenkin tuollaisen tilanteen, tulee hirveä olo ja varmasti siinä tilanteessa luulisin kuolevani.
Jos joutuu tehdä sektion niin voiko pyytää että he nukuttaisivat? Mä en nimittäin pystyisi luultavasti olla hereillä. ainakin luulen niin. Tai nukuttavatko sitten edes jos oikeesti tulee ihan hirveä olo? Musta nukutuskin tuntuu pelottavalta ajatukselta, tai se nukahtaminen siinä, mutta sehän ois nopeasti ohi...
Kaikenlaista sitä miettiikin. Toivotaan nyt ettei mitään sektiota joudu tehdä mutta jos joutuu niin...
Jos joutuu tehdä sektion niin voiko pyytää että he nukuttaisivat? Mä en nimittäin pystyisi luultavasti olla hereillä. ainakin luulen niin. Tai nukuttavatko sitten edes jos oikeesti tulee ihan hirveä olo? Musta nukutuskin tuntuu pelottavalta ajatukselta, tai se nukahtaminen siinä, mutta sehän ois nopeasti ohi...
Kaikenlaista sitä miettiikin. Toivotaan nyt ettei mitään sektiota joudu tehdä mutta jos joutuu niin...