9
9mmmm
Vieras
siis mulla on yks naispuoleinen ystävä. ollaan oltu frendei vuosia no nytten sitten se on ihastunu muhun ihan tosissaan ja ottaa kaikki mun viestit niin että sillä olis joku piilomerkitys. mää kyllä oon sanonnu ihan suoraan et ollaan ystäviä vaan. sitten olin tossa jyväskylässä käymässä soitin normaalisti kun oli ongelma niin nyt se oli kääntynyt naisen mielessä että tein hänen vuokseen sen kun tulin aiemmin kotiin. mää selitin et vanha frendi oli niin harhoissaan et sen takia suutuinkin kun luuli et hänen takiaan vaikka kysyin ongelman ratkaisuun apua. noh sitten selitti et mä oon ihastunu siihen ku pussasin poskea vaikka se oli kyllä ranskalainen pusu. mä oon moneen kertaan sanonu ei ni nyt sitten väittää et mä oon tehny siitä ison jutun ja siks ei usko mun ei sanaa. noh sitten mua vitutti kun oltiin baarissa ni huusin mennään sitten naimaan saatana ku aattelin et sitten se loppuu mut hah portsari nakkas mut ulos kun olin liian kova ääninen haistatin pitkät paskat baarin kirkkoväelle. ei menty siis kuitenkaan sänkyyn kun en halua.
jatkuu nyt laitoin tälläsen viestin miten naiset saa tän käänettyä erilaiseks?
hyvää uutta vuotta katellaan joku päivä ja seuraavan kerranku tavataan ni puhutaan kaikista muista jutuista kuin suhteista. miten reissu meni .
ni mä saan vastaukseks et mulla on nyt kilpailia jaa no vieköön. mut sit se haluis kuitenkin hempeillä mun kaa.
noh kun kaikki mitä minä sanon kääntyy niin että mä diggaan siitä. ni mitä muuta voisin sitten tehdä
jatkuu nyt laitoin tälläsen viestin miten naiset saa tän käänettyä erilaiseks?
hyvää uutta vuotta katellaan joku päivä ja seuraavan kerranku tavataan ni puhutaan kaikista muista jutuista kuin suhteista. miten reissu meni .
ni mä saan vastaukseks et mulla on nyt kilpailia jaa no vieköön. mut sit se haluis kuitenkin hempeillä mun kaa.
noh kun kaikki mitä minä sanon kääntyy niin että mä diggaan siitä. ni mitä muuta voisin sitten tehdä