Voiko iso nainen olla haluttava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tunsin aikoinaan naisen noissa mitoissa ja voi elämänkevät miten suosittu hän oli miesten keskuudessa.
Todella kaunis ja näyttävä nainen, on ollut mm. Hobby Hallin ym. kuvastojen mallina.

Se kauneus lähtee sisältäpäin ja että on sinut itsensä kanssa. Itsevarmuus näkyy ja paistaa! =)

no tietysti voi olla.

Itsestään varma ihminen on kaunis, oli sitten minkä kokoinen tahansa.

Meitä ihmisiä, myös niitä miehiä on kovin erilaisia, ja arvostavat eri asioita.

Esim. oma mieheni arvostaa kokonaisuutta, sitä että seksin lisäksi minusta löytyy myös muuta, että olen siis tasapainoinen kumppani, jonka kanssa voi keskustella myös työasioista, olen kuulemma ensimmäinen nainen, jonka kanssa niin on voinut tehdä. Ja sen seurauksena pisin seurustelusuhde ja avioliittokin, ja 2 yhteistä lasta.

mie en tiedä millanen nainen on haluttava kun en sillä silmällä kattele mut itse 180cm pitkänä pidän huolen ettei paino hirveesti nouse koska tuntisin oloni valtavaksi. nytkin normaalipituisten keskellä on välillä iso olo vaikka en ylipainoinen olekkaan.

mut siis tää on vain mun mielipide enkä sano että isot naiset on rumia. ja kauneus tulee sisältä, jos pidät itseäsi kauniina se näkyy myös ulospäin olit sitten minkä kokoinen tahansa. =)

on tosi pitkä. ei tuo kilomäärä varmaan sen päällä ole niin ison näköistä.

ja varmasti on miehiä joista hän on sexy. ei kaikki tykkää pikkusista. heistä ei oo naisen näkösiä laihat ja normitkin näyttää liian laihalta. ja hyvä että pitä itseään sexynä.kuka on sanomaan kuka on seksikäs ja kuka ei. voi sanoa vain oman mielipiteensä

Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yhtä provo juttu, kuin tuo kalapuikko kaupassa.

vihjaatko siis että isot naiset ei voi pitää itseään kauniina? varsinainen provo, joo.
En todellakaan, vaan tuo ap:n kysymys on provo. Tietää kyllä itsekin vastauksen, mutta "huudattaa" meitä.

Olen 183 cm ja painan 103 kg, ja voin sanoa että olen haluttava miesten edessä kun painan baanalle, mun mies on musta tosi mustis. Tiedän sen itsekkin että päihitän monen naiset:)

olen kutakuinkin tuommosissa mitoissa, enkä tunne oloani ollenkaan sexyksi. Lähinnä tunnen oloni naurettavaksi. Laihdutuksen olen aloittanut muutama päivä sitten. Kyllä mä tunsin oloni paremmaksi kaikin tavoin reilut 30kg sitten. Miehistä en tiedä; omani on sanonut, etteivät kiloni haittaa, mutta tukee täysillä laihdutustani, kosken itse viihdy kropassani.

Yhteistyössä