Pyöreät, lihavat ihmiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mimmi

Vieras
Häpeättekö itseänne? Itselläni on ylipainoa 30 kg, tosin pituuttakin 185 cm, häpeän läski reisiäni, muuten näytän normaalilta. Monet tuttavat, miehet sanoneet et höpsis olet haluttava nainen. Millä takoon sen päähäni että kyllä musta näinkin pidetään vaikka laihdutan paraaikaa.

Miulla ylipainoa kanssa reippaasti :ashamed:
Aikasemmin ehkä häpesinkin, mutta nyt oon totutellu ajatukseen että jos en kelpaa tällasena niin olkoot.. Ja oon kyllä huomannu että hyvin kelpaisin :whistle: :D

En häpeä. Joskus jopa vähän kauhistelen, et kuinka voin pitää omasta olemuksesta näinkin paljon vaikka yhteiskunnan ja muiden ihmisten mielestä mun pitäis inhota ja vihata hyllyvää olomuotoani. Mulla on ylipainoa 17 kg.

Alkuperäinen kirjoittaja Mimmi:
Onko teillä silti ollut miehiä vaikka ylipainoisia olette? Haukkuneet tuntemattomat ihmiset?

Kyllä on miehiä ollu :D
Ei mua naamaapäin kukaan ole koskaan haukkunu... :wave:
Täällähän sitä saa vähemmästäkin ylipainosta pjaskaa niskaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Aikasemmin ehkä häpesinkin, mutta nyt oon totutellu ajatukseen että jos en kelpaa tällasena niin olkoot.. Ja oon kyllä huomannu että hyvin kelpaisin :whistle: :D

Ei sulla mitään ylipainoa ole, olet sopusuhtainen ja kauniskin vielä

Alkuperäinen kirjoittaja Mimmi:
Onko teillä silti ollut miehiä vaikka ylipainoisia olette? Haukkuneet tuntemattomat ihmiset?

On. On ollut yhdenillanjuttuja, seurustelusuhteita ja nyt neljä vuotta sitten tapasin nykyisen mieheni. Itse en ole koskaan saanut tuntemattomilta ihmisiltä kommentteja olomuodostani. En edes humalaisilta, tai no kerran joku sanoi et rinnat on mun paras puoli :laugh:

itse en ole kun 6kg ylipainoinen ja pidän itseäni pyöreänä. joo häpeän itseäni kyllä.. olen koko elämäni taistellut panoa vastaan.
tiedän että en ole ruma ja huonomminkin voisi olla. mutta laihtumisesta ja painon seurailusta on tullut ihan tapa.

niitä ikuisia kaalikeitto kuureja jne.. ei ole hyväksi tiedän. niistäkin on tullut jo elämän tapa.

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
mulla on paino noussut 4 kiloa ja häpeän itseäni jo nyt,,painoa 57 ja pituus 173.
vittu ku pitää ton kesänkin tulla :kieh:

Oot kyllä hirvee laardikasa.

siltä musta just nyt tuntuu :/
toi 52-53 kiloa on semmoinen alue missä aina oon tuntenut oloni "kotoisaksi",, nyt loppu tupakkalakko :D

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
siltä musta just nyt tuntuu :/
toi 52-53 kiloa on semmoinen alue missä aina oon tuntenut oloni "kotoisaksi",, nyt loppu tupakkalakko :D

No juu, mä oon 176/56 ja vaikea kyllä kuvitella, että kovin montaa kiloa enemmän painaisi... Kun on aina ollut tällanen. Eli siis tajuan, mitä tarkotat tolla koitoisalla ololla.

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:

Sanoo joku joka ei ole minua koskaan nähnyt :laugh: Koska jos oisit niin et sanois nuin...

Sanoo joku joka ei ole minua koskaan nähnyt :laugh: Koska jos oisit niin et sanois nuin...

Voi kuule, olen nähnyt useampiakin kuviasi täällä palstalla seikkaillessani, joten tiedän miltä näytät.

Alkuperäinen kirjoittaja äähhh:
itse en ole kun 6kg ylipainoinen ja pidän itseäni pyöreänä. joo häpeän itseäni kyllä.. olen koko elämäni taistellut panoa vastaan.
tiedän että en ole ruma ja huonomminkin voisi olla. mutta laihtumisesta ja painon seurailusta on tullut ihan tapa.

niitä ikuisia kaalikeitto kuureja jne.. ei ole hyväksi tiedän. niistäkin on tullut jo elämän tapa.

Eihän nuin kannata tehdä :whistle: :laugh:

Voi kuule, olen nähnyt useampiakin kuviasi täällä palstalla seikkaillessani, joten tiedän miltä näytät.

No mutta kuvat vääristää aika paljon :D

No mutta kuvat vääristää aika paljon :D

Höpö höpö, eikä vääristä

166/85, ja ihan tyytyväinen olen.
Jotkut tykkää jotkut ei, mutta ei kukaan ole (paitsi ehkä seläntakana) kiloista maininnut (raskausajan neuvolaa ei lasketa).

Miksi tuhlata elämää kaalikeitto dietteihin. =) Ja kyllä voisin laihduttaa, mutta miksi? Kaikki herrrrrrrrrrrrkut on vain niin hyviä - polttakoot muut tupakkaa, ryypätköön, minä syön karkkeja!

Voisinpa sanoa että olen sinut itseni kanssa. Vaan en voi. En tiedä kumpi mua enemmän rassaa, läskit vai rupsahtanut pärstä. Ne yhdessä on joka tapauksessa niin karmiva yhdistelmä että tekee mieli itkeä aina peiliin katsoessaan.

Jossain vaiheessa mulla oli häpeä niin paha etten meinannut kehdata käydä lähikaupassa. Ajattelin että ihmiset kauhistelee mut nähdessään. Sen verran jo sentään olen edistynyt etten enää pelkää lähikauppaa. Kuitenkin vaikkapa keskustaan lähteminen ahdistaa ja häpesinpä viimeksi kovin itseäni nyt eilen kun oltiin tivolissa.

Tämä on kuitenkin ihan uusi ilmiö. Olin lihava jo ennen tokaa raskauttani, mutta kannoin kiloni tyylillä ja ylpeydellä. En liioin ollut rupsahtanut lehmä vielä niihin aikoihin...

Alkuperäinen kirjoittaja äähhh:

Eihän nuin kannata tehdä :whistle: :laugh:

:laugh: Mie huomasin tuon ekana tuosta viestistä..vaikka onkin kirjoitusvirhe, niin tää väsynyt nauraa..

Mutta joo, miullakin on ylipainoa..vaikkakaan montaa kiloa ei oliskaan normaalipainoon, niin silti hävettää. En tykkää kropastani. :ashamed:

Yhteistyössä