Voiko isä estää maastapostumisen kun olen raskaana??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivoinen :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tsemppiä ap:lle paljon!

Suosittelen olemaan nyt "normaalin kärttyinen", kuitenkin anteeksiantava. Siis ettei arvaa heti, jos olet tosi mielinkielin.

Ole tosi varovainen lippuja varatessasi - siis miten itse lentoliput tulevat. Haetko ne jostain, tulostatko ne (tulostimen asetukset, näkeekö mistään viimeksi tulostettuja yms.). Lisäksi kortti piiloon ja tieto siitä, ettei mies saa jäädytettyä luottokorttiasi tms. - miten niin mulla vilkas mielikuvitus.. :whistle:. Passi todella hyvin jemmaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Toivottavasti ap tajuaa lähteä ajoissa pois! Itse olin naimisissa ja lapsi syntyi asuinmaassamme, kesti 2v ennen kuin pääsin pakenemaan Suomeen miehen ollessa työmatkalla.

Kaappasitko lapsesi, vai jäikö lapsi sinne?

Kaappasin lapset. Mies ei uhkaillut,että tulisi vaatimaan oikeuksia Suomeen, vain minun tappaminen olisi oikea rangaistus. Onneksi mies itse sössi asiansa Suomessa niin pahasti, ettei ainakaan laillisesti uskalla tulla tänne. Onneksi aikaa on jo kulunut sen verran, että lapset eivät muista menneitä.

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Kaappasin lapset. Mies ei uhkaillut,että tulisi vaatimaan oikeuksia Suomeen, vain minun tappaminen olisi oikea rangaistus. Onneksi mies itse sössi asiansa Suomessa niin pahasti, ettei ainakaan laillisesti uskalla tulla tänne. Onneksi aikaa on jo kulunut sen verran, että lapset eivät muista menneitä.

Toivottavasti ei koskaan enää ilmestykään elämäänne! :/

Yhteistyössä