Nyt kun olen raskaana miehen perhe yrittää korjata välejä.. itsellä aika ristiriitaiset tuntemukset..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja malessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No miksi ne eivät pitäneet sinusta aiemmin?
Jos et tiedä tarkalleen, niin kai sulla jokin oma teoria on syistä?

Onko se tämä perinteinen ettet ollut heidän mielestään tarpeeksi hyvä pojalle ja nyt lasten tullen se onkin ikäänkuin sinetöity, susta ei eroon tulla pääsemään?

Kyllähän tuo tulevaisuutta ajatellen tuntuu melko raskaalta sinunkin osasi, lapsen kanssa kun mummolassa täytyy joka tapauksessa käydä.
Olisiko kuitenkin mahdollista että anteeksipyyntö helpottaisi asiaa jatkossa?
Eihän sun tarvitse niihin ilkiöihin luottaa, vaan jos olisi helpompi siellä edes ne pakolliset käynnit olla?

Onhan minulla toki oma teoriani asiasta. Jos tämä käytös olisi alkanut vaikkapa muutamien kuukausien tai vuoden tuntemisen jälkeen niin voisin nielaista vaikkapa sellaisen selityksen, että henkilökemiat ei vaan kohdanneet. Mutta kun se alkoi HETI ensitapaamisesta, jossa varmasti olin yhtä hymyä ja korrektiutta ja halusin antaa asiallisen kuvan. Eli teoriani on se, että kuka tahansa nainen olisi saanut vastaavan reaktion aikaan. Esikoispojalle kukaan ei ole kyllin hyvä. Anoppini muuten inhoaa myös miehen sisaren puolisoa, joten...

Joo, todellakaan mitään vikaa ei tarvitse olla, jotta tulisi anopin ja hänen tyttärensä haukkumaksi. Meillä on ihan sama juttu, että kaikki miniät haukutaan. Pahinta on, että levitetllään myös paikkaansa pitämättömiä keksittyjä juoruja. Olen sitä mieltä, että mieheni veljen avioero on pitkälti anopin tyttären syytä. Miehen sisko keksi juoruja, joita sitten anoppi puhui totena koko suvulle. Sietämätöntä.

Yhteistyössä