Voiko hotellihuonetta ottaa vain muutamaksi tunniksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Onko siis mahdollista varata hotellihuonetta esim kolmeksi tunniksi, ja maksaa vain niistä, vai onko vuorokausi se pienin mahdollinen aika?

Mitäs sä oikein suunnittelet??? Ei vaan mä luulen että se vuorokausi on minimi.Huom. luulen.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Hui, mitä sä oikein meinaat tehdä? :D

Suomessa en usko kovinkaan montaa sellasta hotellia olevan :p

No kun nuo lapset on aina kotona, niin jos tuo vähän piristäis :p :whistle:

:laugh:

Joo, mene kysymään hotellista onnistuisko ;) Laita paksut meikit naamaan ja huulet punaseks. Saatat saada hieman nyrpeän vastauksen :D :saint:

Kyllä ne mun tietääkseni pitää aina ottaa vuorokaudeksi. Mutta eiköhän aika huokeallakin jostakin saa, jos ihan vaa huoneen tarviit, eikä tarvii olla luksusta?

Joo, mene kysymään hotellista onnistuisko ;) Laita paksut meikit naamaan ja huulet punaseks. Saatat saada hieman nyrpeän vastauksen :D :saint:

Kyllä ne mun tietääkseni pitää aina ottaa vuorokaudeksi. Mutta eiköhän aika huokeallakin jostakin saa, jos ihan vaa huoneen tarviit, eikä tarvii olla luksusta?

Riittä että sänky löytyy :saint:

halvin mitä tähän mennessä oon löytänyt oli omena hotelli, siinäkin huone vuorokaudeksi 69?... Sais vaan olla vieläkin halvempi :D

Muoks. muuten oltaiskin koko yöi, mutta en mä tota puolivuotiasta halua vielä jättää yöhoitoon.

ainakin päivähuoneen pystyy varaamaan, se ei tosin oo hinnoteltu niin et Xe / tunti vaan se on se Xe esim 6 tuntia.. kannattaa kysellä suoraan hotelleista, koska niissä on eri käytäntöjä, ja esim paikka missä ite olen työskennellyt niin tolla päivähuoneen / koko yön hinnalla ei suurtakaan eroa ollut..

googleta päivähuone..

Riittä että sänky löytyy :saint:

halvin mitä tähän mennessä oon löytänyt oli omena hotelli, siinäkin huone vuorokaudeksi 69?... Sais vaan olla vieläkin halvempi :D

Muoks. muuten oltaiskin koko yöi, mutta en mä tota puolivuotiasta halua vielä jättää yöhoitoon.

Lienee varmaan sanomattakin selvää, että mäkään en jättäis puolivuotiasta yöksi hoitoon...? :saint: Eli I feel your pain. Tuskin tekee mieli tollasia summia pulittaa muutamasta tunnista.

Mut oikeesti haluaisin nähä ku menisit hotelliin kysymään :laugh: "Hei! Saisko täältä huoneen muutamaks tunniks? Ihan vaa sänkyä tarttisin." Sieltä saattais tulla joku saattaa sut pihalle :D Siihen vielä samaan lauseeseen sanoisit tarttevas sitä varattua miestä varten :)

Lienee varmaan sanomattakin selvää, että mäkään en jättäis puolivuotiasta yöksi hoitoon...? :saint: Eli I feel your pain. Tuskin tekee mieli tollasia summia pulittaa muutamasta tunnista.

Mut oikeesti haluaisin nähä ku menisit hotelliin kysymään :laugh: "Hei! Saisko täältä huoneen muutamaks tunniks? Ihan vaa sänkyä tarttisin." Sieltä saattais tulla joku saattaa sut pihalle :D Siihen vielä samaan lauseeseen sanoisit tarttevas sitä varattua miestä varten :)

:laugh: :laugh:

Siinä pian istuis putkassa siveettömästä käytöksestä :D

kyllähän noita muutaman tunnin kyselijöitä sillon tällön tapaa.. ja kyllä niitä varataan valmiikskin esim seuraavalle päivälle tai viikolle.. ;)
et ei ne sua ulos sieltä suoraan heitä.. saattaa tosin vähän hymyillä (itekseen ) :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Eikös lentokentällä ole "tuntihotelli". Että saa lentojen välissä levätä mikäli on pitkä odotus. Vai meneekö nyt taas muisti metsään..

täällä on niin pieni kenttä, ettei puhettakaan tuollaisista palveluista...

Yhteistyössä