voiko hoplopissa..

  • Viestiketjun aloittaja popop
  • Ensimmäinen viesti
Mä oon kyllä ite yrittäny parhaani mukaan vielä pysyä 3v:n perässä,mutta aina väliin se tuppaa karkaamaan siellä ja yks kaks jostain taas tupsahtaa esiin.Eli itse yrittäisin pienemmän perään vähän kattomaan,mutta vähentämään turhaa stressiä.Hienosti (oman kokemuksen mukaan) isommat lapset on osanneet varoa pienempiä ja lisäks usein sisarukset ovat pysytelleet toistensa läheisyydessä ja silloin on isompi "vahtinut" pienempää.Samat iät siis meidän tenavilla kuin ap:lla.

BTW eiks kaikki vanhemmat meekään HopLopiin,jotta itse saa temmeltää siellä lastensa kanssa?Mä oon monesti ihmetelly tyyppejä,jotka vaan istuu kahviossa lukemassa Iltalehteä eivätkä paina menee ku viimosta päivää.Musta on mahtavaa,että siellä oikeesti vanhemmat SAA touhuu lastensa kanssa ja siksi tykkään mennä omieni perässä niin paljon ku kunto kestää. =)
 
"vieras"
No meidän reilu 2v meni kesällä siellä isojen puolella 7v ja 5v sisarustensa kanssa ja hyvin pärjäsi. Oli koko ajan niin että nähtiin tyttö oikeastaan koko ajan. Hetkeksi saattoi kadota jonkun seinän taa, mutta sitten taas näkyi. Hyvin pärjäsi ja isommat sisarukset jeesas. Lähinnä laski sitä kumpareliukumäkeä siitä isojen puolelta.
 
Kyllä meidän 3v pärjäs ihan hyvin isompien kanssa. Oma veli oli silloin 6v
Aika keskenään vetivät menemään.

Mä oon se joka lukee Iltalehteä tai juoruaa kaverin kaa ( jos ollaan porukalla ).
Mä teen lasten kanssa paljon kaikkea ja vietän suurimman osan vapaa-ajasta heidän kanssa, mutta mä en leiki. En Hoppiksessa enkä juuri muuallakaan.
Mä saan omat huvini muista jutuista.
 
BTW eiks kaikki vanhemmat meekään HopLopiin,jotta itse saa temmeltää siellä lastensa kanssa?Mä oon monesti ihmetelly tyyppejä,jotka vaan istuu kahviossa lukemassa Iltalehteä eivätkä paina menee ku viimosta päivää.Musta on mahtavaa,että siellä oikeesti vanhemmat SAA touhuu lastensa kanssa ja siksi tykkään mennä omieni perässä niin paljon ku kunto kestää. =)

Samaa mieltä! Ihana siellä on touhuta :heart:
 

Yhteistyössä