Voiko hampaiden tulo nostaa kuumetta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meidän 8kk vauvalla nosti viime yönä kuumetta ja vieläkin on pientä lämpöä, ei ole mitenkään flunssanen tai muutenkaan kipeän oloinen ainoastaan tuota kuumetta...

mietin vain kun ylös on molemmille puolille tulossa kulmahampaat, että aiheuttaisiko se kuumetta...
 
Käsittääkseni lämpöä, muttei kuumetta.

Mäkään en siihen uskonut, nimittäin saman kolmen päivän aikana kun pojalla oli kova kuume, puhkesivat ensimmäiset hampaat. Neljäntenä päivänä kuume oli ohi ja tuli näppyjä/ihottumaa tilalle. Pojalla olikin vauvarokko, eikä kuume johtunut hampaista. Uskomaton sattuma kyllä!
 

Similar threads

H
Viestiä
0
Luettu
272
Aihe vapaa
"hammaspeikko"
H
L
Viestiä
2
Luettu
1K
Aihe vapaa
Lapsen ravinto 6:sta 24:n kuukauden ikään.
L

Yhteistyössä