V
vierailija
Vieras
Tuossa se kysymys tulikin? Ollaan menossa kolmannen kerran lastenvalvojalle. Kolme lasta meillä ja ensimmäisellä kerralla lastenv. laski elarit niin että exä maksoi kolmesta lapsesta minulle vajaat 360€. Itsellä pienet tulot brutto n.1800€. Exällä n.2500€.
Sitten exä jäi työttömäksi ja lastenv.kirjoitti nollatulot joten kela maksoi minulle elarit eli n.460€.
Jostain luin että aina olisi saatava edes tuo kelan minimi? Onko näin?
Haluaisin tietää että osaisin pitää puoleni kun taas lastenv.mennään johtuen että exä sai taas töitä.
Sitten exä jäi työttömäksi ja lastenv.kirjoitti nollatulot joten kela maksoi minulle elarit eli n.460€.
Jostain luin että aina olisi saatava edes tuo kelan minimi? Onko näin?
Haluaisin tietää että osaisin pitää puoleni kun taas lastenv.mennään johtuen että exä sai taas töitä.