Voiko etäsuhde toimia avioliitossa??

moi
Toimiihan se kun on pakko. siis meillä. itse en vapaaehtoisesti tähän ryhtyisi mutta samaan tapaan elämä näin kuluu. nimenomaan kuluu, hukkaan. haluaisin elämäni viettää kokonaisena perheenä, tavallista perhe-elämää eläen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieraileva tähti:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Useimiten lapsen paras on se, mikä on vanhemman paras. Jos vanhempi on tyytyväinen jossain muulalla tai toisen työn parissa, heijastuu vanhemman hyvinvointi lapseen.
Mutta kuuluu lapsen hyvinvointiin muutakin kuin se, että vanhempi saa toteuttaa kaikki omat toiveensa.


Itseasiassa me itse muutettiin lasten takia, vaikka meillä ei täällä töitä olekaan ja mies siis käy täällä vain vkl. Mutta joku toinen perhe voi katsoa, että lasten paras on joku toinen. Mutta jokatapauksessa, jos vanhemmat tekevät asiatvain lasten takia, vaikka itse ei siitä niin välitä, heijastuu se lapsiin ja silloin ei lapsilla ole hyvä olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja realmerkku78:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Meillä ainakin on toiminut nyt putkeen jo useamman vuoden ja on lyhyempiä pätkiä ollut välilläkin muutaman kerran.
Eli asutteko viikot eri osoitteissa vai miten??

Virallisesti kaikki asutaan täällä missä minä ja lapset, miehellä kämppä työpaikan lähellä, sielä mistä muutettiin.

 

Yhteistyössä