Voiko E-PILLERIT aiheuttaa PAHANHAJUISTA VUOTOA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tietäiskö joku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tietäiskö joku

Vieras
Mulla Yasmin-pillerit käytössä.
Tuntuu, että "valkovuoto" on muuttunut joksikin ihan muuksi kuin mitä sen pitäisi olla.
Todella voimakas, pistävä haju (tulee farkuistakin läpi) ja on kirkasta ja vesimäistä.

Mietin, että johtuuko tuo haju ym. yksinkertaisesti KAHVINJUONNISTA?
Voisiko se olla mahdollista?
Kun virtsa ainakin on tosi kitkeränhajuista, jos kahvia olen päivän aikana juonut, enkä vastapainoksi ole muistanut kitata vettä.

Mitään sukupuolitautia mulla ei ole testien ja tutkimusten mukaan.
Pidin taukoa Yasmineista, mutta muistaakseni toistenkin pillereiden aikaan oli tätä kamalaa vuotoa. Kahvinjuontiin en osannut silloin yhdistää, nyt alan seurata tilannetta tarkemmin.

Olen rampannut gynellä useaan otteeseen, samoin ihan normi terveyskeskuslääkärin luona.
Testejä on otettu niin virtsasta kuin papalla ja millä tavoin lie, mitään vikaa ei ole tulosten mukaan ollut.
Ja siis useita testejä on otettu.

Niin ja olisiko apteekissa sitten jotain ainetta, jolla sais mahdollisesti tällaiset hajuongelmat kuriin?
Ilman reseptiä?
Lääkäristä ja gynestä ei oo paljon apua ollut. Ja minäkään en aluksi uskonut, että kaikki ois ok, ku vuoto haisee niin pahalle, mutta kiven kovaan väittivät että mitään tulehdusta ei ole ja siihen on ollut tyytyminen.

Yhteistyössä