voiko burana 400mg ottaa parin tunnin välein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nora

Vieras
Mulla todella äkäinen ja kipeä korvatulehdus,antibiootit ja tipat eivät ole vielä alkaneet vaikuttamaan(sain eilen).Parin -kolmen tunnin välein alkavat aivan hirvittävät kivut korvassa!

että joskus mulle on sanottu vuorokausirajaksi 1800 mg. Painoa on 67 kg, en tiedä vaikutaako vai onko se yleinen raja. Mulla oli silloin selkä kipeä ja sain ottaa 3 krt pv Burana600mg tabletin.

Mulle määräs kuukautiskipuihin 3x päivässä 800mg Buranaa. Eli voit käyttää yhden-kahden päivän ajan siten, että otat tupla-annoksen. Jos siis muuten olet terve, aikuinen ihminen.
Eikö puuduttavat tipat muka auta mitään?? Käy puhkasuttamassa korvat, niin saat helpotuksen HETI.
Nimim. kokemusta on

Ota lisäksi Panadolia. Se tehostaa buranan vaikutusta. Molempia saa ottaa maksimimäärän. Tollasta settiä mulle on syötetty synnytyksien jälkeen, ja on tehonnut hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Liina78:
Ota lisäksi Panadolia. Se tehostaa buranan vaikutusta. Molempia saa ottaa maksimimäärän. Tollasta settiä mulle on syötetty synnytyksien jälkeen, ja on tehonnut hyvin.

Just näin joku toinen vaikuttava aine lisäksi. Tarpeen vaatiessa kovaan kipuun. Panadol tai ketorin

Alkuperäinen kirjoittaja Yap:

Just näin joku toinen vaikuttava aine lisäksi. Tarpeen vaatiessa kovaan kipuun. Panadol tai ketorin
Ei ketorin. Koskaan ei saa ottaa omin päin kahta tulehduskipulääkettä yhtäaikaa.
Panadol ei ole tulehduskipulääke, siksi sitä voi ottaa minklä tahansa tulehduskipulääkkeen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Yap:

Ei ketorin. Koskaan ei saa ottaa omin päin kahta tulehduskipulääkettä yhtäaikaa.
Panadol ei ole tulehduskipulääke, siksi sitä voi ottaa minklä tahansa tulehduskipulääkkeen kanssa.

Sori en tiennyt mulle kyllä määrättiin...toki se ei ole ominpäin ottamista.

Alkuperäinen kirjoittaja näin on:
Mulle määräs kuukautiskipuihin 3x päivässä 800mg Buranaa. Eli voit käyttää yhden-kahden päivän ajan siten, että otat tupla-annoksen. Jos siis muuten olet terve, aikuinen ihminen.
Eikö puuduttavat tipat muka auta mitään?? Käy puhkasuttamassa korvat, niin saat helpotuksen HETI.
Nimim. kokemusta on

kävin tänään uudelleen lääkärissä.Antoivat vain otiborin tipat.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulla on myös noita 600mg buranoita,mutta lääkäri sanoi,että kaksi kertaa päivässä saa ottaa.En pärjää niin vähällä.Valvoin koko viime yön.

Käy puhkasuttaa ne korvat, niin kipu lähtee HETI. 600mg Buranaa voi ottaa 3-4 x vuorokaudessa pahimpana kipuaikana.

Minä täällä kärsin sarjoittaisesta pääsärystä ja estolääkkeen rinnalla menee 3 * 600buranaa,joskus neljäkin /pv.

Viimeksi kun tää puhkesi , sain 800 buranaa kertaa kolme päivässä.

Yhteistyössä