Voiko avioliitossa olla liian helppo ja tyrkky?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cecilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cecilia

Vieras
Tuli mieleen kun naisena olen suhteessa se halukkaampi. Huomaan ilmapiirin kiristyvän jos seksiä on liian monena päivänä, tai että läheisyys muuttuukin vaatteiden riisumiseksi. Mietin että onko se vain mun pään sisällä, sillä asia vaivaa tosi paljon.

Huomaan että lähestulkoon olen itse aina se joka tekee aloitteen. mies ei yleensä sano ei. Ja sitten sängyssä tulee nolo tilanne kun huomaan ettei se oikeastaan halua. Nyt oli 3 päivää peräkkäin tosi läheistä, ja huomasin että mieskin nauttii. Mutta viimeksi eilen huomasin että ilmapiiri muuttui, eikä ollutkaan rentoa vaan väkinäistä. Äsken mies meni nukkumaan, ja olin hänen lähellään hetken. Hän itse halusi että riisun. Ja huomasin hänen käyttäytyvän siten että hän halusi haluta mun vuokseni. Hetken olin hänen lähellään ja halusin säästää meidät nololta tilanteelta. Joten puin ja lähdin pois. Nyt on sitten tosi iso kynnys taas mennä toisen lähelle.

Haluaisin vain oppia puhaltamaan pelin poikki. Kai se on että haluan hellyyttä, mutta se lipsahtaa niin helposti sitten rakasteluun. Nyt on jotenkin huonot fiilikset. Puhuttu ollaa paljon, ja ymmärretään näitä erilaisia halujamme. Miehellekkin pamahtaa kyllä kerran viikossa seksiputki päälle. Mutta mun pitäis vissiin oppia viheltämään peli poikki.

Tää päättyy aina näin. Joko riidalla tai pahalla mielellä. *päänhakkaamishymiö*

Juu kaikkea ei voi saada. Ja en edes muista koska tuon miehen olen himoissaan nähnyt. *nyyyh* Kai sitä täytyisi oppia siihen laatu korvaa määrän meininkiin. Sitä vain tykkää toisesta niin paljon, että kellot alkaa hälyttämään tuolla alakerrassa. Ja se hetki kun ollaan lähekkäin hommailun jälkeen, se on jopa parempaa kuin itse seksi. Miten sitä voisi itsensä vieroittaa läheisyydestä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä haluaisin, että mua joskus joku haluaisi ihan oikeasti oikein kovasti. Mutta niin ei taida enää koskaan käydä, kun olen naimisissa ton kanssa.

Olishan se hienoa että huomaisi olevansa haluttu. Kohentais itsetuntoa. Edellisessä suhteessa seksi sujui hyvin, eikä tälläisiä tarvinnut miettiä. Niinhän se on jos seksi ei suju, niin sitä miettii tosi paljon. Kunnon suhteessa sitä saa energiaa, ja mieliala on plussan puolella ja sitä on ihana tuntea olevansa haluttu.

Yhteistyössä