voiko anoppi nhakea mulle uuden avainlukulistan nordeasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a.p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a.p"

Vieras
Muutossa heitin vahingossa poltettavien pinoon avainlukulistan, ja tarvitsen luonnollisesti uuden.
Pitääkö mun henkiläkohtaisesti se hakea, vai luovuttavatko sen kenelle vaan?

No juu ei, kyl se on haettava ite. Ellet tilaa verkkopankin kautta uutta postitse.
Voiskohan mun pahin vihollinen hakee mun nimissä mun tunnuksia? Verrattavissa sun kysymykseen, nyt tajuat, miten hassu se oli?

No juu ei, kyl se on haettava ite. Ellet tilaa verkkopankin kautta uutta postitse.
Voiskohan mun pahin vihollinen hakee mun nimissä mun tunnuksia? Verrattavissa sun kysymykseen, nyt tajuat, miten hassu se oli?

niin ja mietin vaan, että kun niitä entisiä ei oo, niin paha on tilata verkkopankin kautta? Vai tarviko niitä avainlukuja siihen, en tiiä.. Ja lähettääks ne puhelimitse tilattuja, vai onko tuo kotiosoitteeseen tilaaminen riittävä varmistus?
Voishan joku tilata ne nimissä, ja sitten kytätä laatikkoa, tosin senkin tarvii tietää käyttäjätunnus ja salasana sitten.

Eikös siihen avainlukulistan vaihtoon tarvita vanhan listan viimeinen luku? Eli et sitä kuitenkaan "omin avuin" käyttöön saa. Luulisin, että ihan itse on siellä pankissa käytävä, ainakin OP:lla näin.

avainlukulistojahan mä voin hakea vaikka 50 kpl ja jakaa naapureille.

naapurit sitten oman vanhan avainlukulistan avulla aktivoi uuden listan käyttöön.

mutta jos vanhaa listaa ei ole niin pankissa pitää käydä

Yhteistyössä