Kauanko vaniljakreemi säilyy jääkaapissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Täytin äsken täytekakun ja tein sitä vaniljakreemiä liikaa (vaniljakreemijauheesta vettä lisäämällä tehty kreemi siis). Teen huomenillalla uuden kakun ja mietin nyt, että voiko tuota käyttää siihen vai pitääkö se vaan heittää menemään?

Kiitos! Kirosin meinaan mielessäni kun tein sitä tuplasatsin, en ollut varma paljonko tarvin sitä ja sitähän tuli ihan pirusti liikaa. Ei siinä taida mitään erityistä pilaantuvaakaan tosiaan olla ja laitoin samantien jääkaappiin kun sain täytettyä ton toisen kakun.

Minä olen ostanut meidän k-supermarkeista. S-marketista en löytänyt. Sitä löytyy toiselta valmistaalta sellaisessa purkissa ja lisäksi on saatavana sellaisessa pussisa. Löytyy sieltä mistä kaupan kakkukoristeet, mausteet yms. muutkin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minä olen ostanut meidän k-supermarkeista. S-marketista en löytänyt. Sitä löytyy toiselta valmistaalta sellaisessa purkissa ja lisäksi on saatavana sellaisessa pussisa. Löytyy sieltä mistä kaupan kakkukoristeet, mausteet yms. muutkin.

Kiitos vinkistä. Voisi juurikin täytekakkuun kokeilla. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Help:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kiitos vinkistä. Voisi juurikin täytekakkuun kokeilla. :)

Minä pistin vadelmahilloa ja sen päälle tuota kreemiä. Toivottavasti tulee hyvää. :)

Yhteistyössä