Voiko alapään kutinaa lievittää mitenkään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itchy and scratchy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itchy and scratchy

Vieras
Yöllä kutisee kuukautisten aikaan nykyään ihan julmetusti. Käytän yöllä kestosidettä, joka lievittää ihan hieman. En voi käyttää tampoonia enkä kuukuppia koska olen "takav*ttuinen" :D eli anatomian takia eivät sovi.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
No nyt kyllä mielenkiinto heräs. Mikset voi käyttää niitä? Yksityiskohtia kiitos. :D

Mun toosa on niin taakseppäin kallellaan ja tekee niin jyrkän mutkan ylös että täytyis olla joku hienotekninen laite jolla sen asentaisi XD

Ei haittaa normaalikäytössä, päinvastoin.

Oiskohan sulla joku yliherkkyys pesuaineelle, jota käytät niille kestositeille? Mutta jos muuten käytät ns. kertissidettä, sehän vasta kutittaakin.. Mikset käytä kokonaan kestoja?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oiskohan sulla joku yliherkkyys pesuaineelle, jota käytät niille kestositeille? Mutta jos muuten käytät ns. kertissidettä, sehän vasta kutittaakin.. Mikset käytä kokonaan kestoja?

Päivällä käytän mitä sattuu, eikä kutise kumpikaan, yöllä vaan kutiaa. Pesuaineet ei aiheuta mulla, koska kertiksen kanssa sama juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja pave:
Peniksellä rassaamisesta voisi olla apua. Samoin siitä jos nukkuisit vatsallasi tyyny lantion alla, niin pilde tuulettuisi hyvin kun sulla on taka-sellainen.

:D Okei Pave, täytyy kattoo innostuuko toi ukko survomaan.

Mulla oli sama tilanne kun en vielä ollut kuullut kuukupista. Mulla auttoi ihan rasvaus perusvoiteella. Harmi ettei kuppi sulle käy, mun ongelma poistui silä täysin! Ootko sitkeesti vaan koittanut harjoitella eri asentoja sen kanssa?

Naisten tulee syödä maitohappobakteereita http://www.biovita.fi/uusi/news.php?lang=fi&id=758 (artikkelin loppupuolella on juttua liittyen naisiin)

ja sitten pestä alapää intiimipesunesteellä, joss pH on kohdillaan.