L
lasten ystävä
Vieras
minua kiinnostaa tietää voiko adoptoida jos toisella vanhemmista mennyt luottotiedot,parisuhteen takia käyty ennen terapiassa(nyt onnellisia ja ongelmista selvitty),olen tukistanut
lastamme joskus vuosia sitten ja meillä on kolme lasta ja biologisia lapsiakin vielä suunnitteilla?? haaveilen suuresta perheestä ja adoptiota voisi ajatella kun biologiset lapset on "tehty" .entäs varallisuus vaikuttaako adoptioon?? ihan hyvin tullaan toimeen vaikka vaan mies töissä-tuli vaan joskus elettyä yli varojen.asutaan omakotitalossa ja tilaa on monenkin lapsen temmeltää
Haaveena olisi adoptoida kiinasta alle vuoden ikäinen terve vauva... onnistuuko tuollainen haave kun kolme biologista lasta jo on ja mitä muita maita josta voi kolmilapsinen perhe adoptoida??? entä jos lapsia neljä niin yhäkö kiinasta voi adoptoida?ymmärrän että lapsettomat varmasti etusialla ja niin pitää ollakkin ja tuossa terveydessähän voi tulla myöhemminkin esiin jotain. naimisissakaan ei vielä olla ja kiinnostaa tietää kuinka kauan pitää olla ollut naimisissa jotta voi saada adoptio "luvan".voiko lapsen sukupuolta toivoa? paljoko adoptioon menee rahaa??? en tarvitse summaa kun siihenhän vaikuttaa maa yms mutta haluaisin tietää mihin kaikkeen adoptiossa menee rahaa ja mihin kelan tuki on tarkoitettu.ja tuleekohan ikä vastaan jos tehdään vielä neljäs lapsi ja aletaan esim neljän vuoden päästä adoptioneuvontaan jolloin olen33v ja mies 36v?minkä ikäinen ei enään saa adoptiolasta?kuinkahan kauan voi odotus kestää(niillä joilla jo biologisia lapsia)kaikkinensa??olen erittäin kiitollinen jos joku jaksaa vastata! sylissäni ja sydämessäni olisi vielä paljon tilaa lapsille