Voiko 6v keksiä tällaista päästään :S

• Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
:(
ilman, että asiaan liittyisi mitään??

Kun hänelle vitsailtiin, että on niin vauva että juo tuttipullosta vielä maitoa ja käyttää potkuhousuja (ei siis juo, eikä käytä, kunhan vitsailua) niin vastaa, että sä imet mun pippelistä maitoa :(

TODELLA TODELLA paha olo, mietin vain että voiko tuollainen juttu tulla ihan jostain omasta mielikuvituksesta kun on paljon nyt noita pippelijuttuja.

äiti
no mistäs tämä tulee että meidän 2,5v menee sänkyyn, peiton alle räpeltämään pippeliään? Ja kun menen vetämään peittoa että: mitäs puuhaat siettä, niin laittaa kädet naaman eteen ja sanoo että "ei saa kattoa, mene pois! "
Olin vähän hölmistynyt...
Mistä se tietää että se ei ole hyväksyttyä vaikka keskellä olohuonetta? Mistä se häpeä tulee jo noin pienen pojan päähän?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
no mistäs tämä tulee että meidän 2,5v menee sänkyyn, peiton alle räpeltämään pippeliään? Ja kun menen vetämään peittoa että: mitäs puuhaat siettä, niin laittaa kädet naaman eteen ja sanoo että "ei saa kattoa, mene pois! "
Mistä se tietää että se ei ole hyväksyttyä vaikka keskellä olohuonetta? Mistä se häpeä tulee jo noin pienen pojan päähän?
Lapselle kuuluukin opettaa, että kehoonsa saa tutustua omassa rauhassa, mutta se ei ole sopivaa toisten nähden.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Joku on kuitenkin moittinut tuosta koskettelusta, joka sinänsä on aivan normaalia.

vieras
Mun 4 v. kerran kysy pankissa saisko näyttää virkailijalle pippeliä . Sama poika uhkas laittaa kakkaa mun päälle, jos kiellän häntä tekemästä jotain. Näytti pyllyään mummolleen ja venytteli pyllynposkia, mummo oli aika hoomoilasena. Kerran viiletti pitkin olohuonetta ja sohvia ilman housuja kun radiosta tuli lempilaulu, ja kuulema oli "pyllytanssi" menossa.. Kysyin mitä aikoo tehdä päiväkodissa, niin tokas, että pierasen ruuan päälle ja syötän sen lapsille... Mitäs vielä, mitä vaan mieleen juolahtaa, niin se pitää täräyttää, ja ainakin itseään naurattaa. En tiiä sit miten normaalia touhu on.. :D

vieras
Ei 6v voi vielä tietää, että pippelistä tulee siemennestettä (jota luulee maidoksi). Yhdessä Torey Haydenin tositarina-kirjassa oli tuollainen juttu ja ne kirjathan kertovat hyväksikäytetyistä lapsista. :(

huoh
No voi tavaton, todellakin on ihan normaalia.
Pippeli sitä ja kakka tätä- juttuja on viljelty varmaan kivikaudelta asti.
Ja kyllä se vaan yleensä on niin, että ne hyväksikäytetyt (jos sitä siis pelkäät), ei paljon asioista pukahda. Helppo olis lapset turvaan saada, jos ne tosiaan puheilla paljastuis nuo tapaukset.

kiti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun 4 v. kerran kysy pankissa saisko näyttää virkailijalle pippeliä . Sama poika uhkas laittaa kakkaa mun päälle, jos kiellän häntä tekemästä jotain. Näytti pyllyään mummolleen ja venytteli pyllynposkia, mummo oli aika hoomoilasena. Kerran viiletti pitkin olohuonetta ja sohvia ilman housuja kun radiosta tuli lempilaulu, ja kuulema oli "pyllytanssi" menossa.. Kysyin mitä aikoo tehdä päiväkodissa, niin tokas, että pierasen ruuan päälle ja syötän sen lapsille... Mitäs vielä, mitä vaan mieleen juolahtaa, niin se pitää täräyttää, ja ainakin itseään naurattaa. En tiiä sit miten normaalia touhu on.. :D
Voi vitsi kun nauroin näille jutuille. Meillä on kans 4v poika ja voin kuvitella että se sanoin nuo samat jutut. Vaikka ei ole ollut ikinä päiväkodissa, eikä siis oppinut näitä juttuja toisilta pojilta tms. Se vaan kuuluu ikään näköjään...

juu
Ei 6v voi vielä tietää, että pippelistä tulee siemennestettä (jota luulee maidoksi). Yhdessä Torey Haydenin tositarina-kirjassa oli tuollainen juttu ja ne kirjathan kertovat hyväksikäytetyistä lapsista. :(
Mutta esim lapsen pippeli ja lehmän utare on tosi saman näköisiä. Ja jos lapsi on esim pikkukakkosessa nähnyt kun lehmää lypsetään ja sieltä suihkuaa valkoista maitoa, niin voi yhdistää nämä 2asiaa!!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Ja kyllä se vaan yleensä on niin, että ne hyväksikäytetyt (jos sitä siis pelkäät), ei paljon asioista pukahda. Helppo olis lapset turvaan saada, jos ne tosiaan puheilla paljastuis nuo tapaukset.
Älä viitsi yleistää! Suurin osa pedofiileista jää kiinni nimenomaan siten, että lapsi kertoo hyväksikäytöstä jollekin aikuiselle tai aikuinen alkaa epäillä jotain lapsen käytöksestä/oireilusta! 6v EI voi tietää mitenkään, että pippelistä tulee "maitoa".

vieras
huoh ja toi susta hauskaa??

huoh
ei vidu, mistä sä päättelet, että se poika tarkotti siemennestettä puhuessaan maidosta?!
Äitihän oli just puhunut tuttipullosta ja maidosta, onhan se nyt hyvänen aika loogisempaa, että viittas siihen.

joo
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
ilman, että asiaan liittyisi mitään??

Kun hänelle vitsailtiin, että on niin vauva että juo tuttipullosta vielä maitoa ja käyttää potkuhousuja (ei siis juo, eikä käytä, kunhan vitsailua) niin vastaa, että sä imet mun pippelistä maitoa :(

TODELLA TODELLA paha olo, mietin vain että voiko tuollainen juttu tulla ihan jostain omasta mielikuvituksesta kun on paljon nyt noita pippelijuttuja.
Kyllä tuo kuulostaa ihan normaalilta pikkulapsen heitolta. Sanoit itse että juo tuttipullosta maitoa, niin luonnollisesti pippeli-iässä oleva poika vastaa että itte juot pippelistä maitoa.

Jos olis hyväksikäytetty lapsi, kuten täällä joku jo epäili, niin oireilu tulis ihan muullakin tavalla esille. Luonnemuutokset, esim.lapsi enemmän sulkeutunut, yökastelu, useammin ihan kuin mietteissään ja harvoin iloinen...

Nuo puheet on ihan vaan yksi osa. Huolestuisin enemmän, jos poikasi puheet tulis ihan muuten kuin vitsailuna.

huoh
Älä viitsi yleistää! Suurin osa pedofiileista jää kiinni nimenomaan siten, että lapsi kertoo hyväksikäytöstä jollekin aikuiselle tai aikuinen alkaa epäillä jotain lapsen käytöksestä/oireilusta! 6v EI voi tietää mitenkään, että pippelistä tulee "maitoa".
Sinäpä sen sanoit itsekin -> pedofiilit jää kiinni lapsen oireista, ja myöhemmin tämän kertomusten perusteella. OIRE ei tosiaan ole sellainen, että kaikki on muuten ok, mutta kesken hauskuttelun lapsi sanoo pippeli.
Ja sulla on nyt pakkomielle tosta maidosta. Etkö pysty ymmärtämään, että siitähän se äiti puhui, ennen kun lapsi sen sanoi!!

Joo ei voikaan. Mutta mistä sä revit nyt että poika tietää mitään siemennesteestä? Puhe oli kuitenkin maidosta. Olis aika epäloogista jos poika olis heittäny jotain "ja sit sä juot ketsuppia mun pippelistä" ku keskustelunaiheena oli maito.

Olisitko sit tyytyväinen jos sieltä pippelistä olis ketsuppia tulossa maidon sijaan? Ku on eri väristä?

Mun mielestä kuulostaa ihan tavis kakkapippelipieru yms jutuilta mitä nyt olen ympäristössäni niitä kuullu. Siskonpoika on ahkera näyttämään tavaraansa ja kerran jopa pissas mun päälle -.- Siis neljävuotias....

Mie vaan
En huolestuis. Ei kertomuksesi perusteella jäänyt sellaista mielikuvaa,että lapsi olis ajatellut pippelistään tulevan maitoa tai mtn muutakaan. Tais vaan nyt käyttää sanaa vähän huonossa paikassa...

Yhteistyössä