Voiko 6 päivää yhdynnästä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelästynyt

Vieras
Eli voiko 6 päivää yhdynnästä alkaa raskaus oireilemaan? Minulla on ollut nyt viikon kestäneet todella kipeät alavatsa ja alaselkä. JA siis yhdynnästä on nyt 13 päivää, mutta oireet alkoivat siis viikko sitten,ja ovat olleet joka päivä. Ja oikeestaan todella kipeät ovatkin olleet.

Yksi pieni huomio. Ensimmäisinä päivinä,kun kivut alkoivat, tuli oikeen paksua limaista vuotoa, kesti pari pvää. NYt sitten loppupvät ovat tulleet paksua valkovuotoa ja tänään ihan vetistä.

KYLLÄ, olen goooglettanut että ovulaatiossa olisi tälläiset oireet. Mutta kun viime menkoista tuli 10.pvä kuukausi.

Minkä testin voisin tehdä, jotta se näyttäisi oikein? Vai odotanko vielä? Vai lääkäriin?

Mitä nämä kivut ovaT? Särkylääkkeellä helpottaa...

APUJA

Siis ymmärsinkö oikein, sulla on viimeks ollu kuukautiset 10.7 ja mietit minkä testin voisit tehdä ? Eikä herkimmät testit näytä plussa sinä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa jos on raskaana :0

Mitä oireisiin tulee luulen että jos on kova vauvakuume kuvittelee oireita, mutta kaikki naisethan on erilaisia :)

siiis joo viimeiset menkat alkaneet silloin, mutta olen harrastanut vain kerran 2.8 seksiä! ja siksi en tiedä milloi ovulaatio olisi, koska lopetin pillerit kun viime menkat alkoivat....

et voiko se näyttää positiivista kun yks ja ainoa yhdyntä ollut 2 vkoa sitten!`

Vai mitä nää kivut voivat olla

Yhteistyössä