terveyspulmia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitsikäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neitsikäinen

Vieras
hei vain, ajattelin tulla kokeilemaan onneani jos täältä löytyisi jokin fiksu vastaus ihmettelyn aiheeseeni... eli käväisin gynellä parisen viikkoa sitten ja hän otti samalla kuparikierukan veks joka oli vähän reilun vuoden ehtinyt olla minulla. ultran mukaan kohdun limakalvo oli minulla todella paksu useimpiin verrattuna (se oli kierron suht loppuvaihetta kun kävin sielä) ja hän sanoi että varmasti tulee pitkät menkat kun se sellaiselta näytti. mutta sitten kun menkat alkoivat aikanaan niin ne eivät periaatteessa kestäneetkään kuin ehkä kaksi päivää kunnolla ja se siitä :O ja siis kummallisinta on että minulla ei ole ikinä ollut mitkään kovin lyhkäiset menkat (kestäneet aina sen 6 pvää) ja muutenkin yleisesti ottaen kuukautiset ovat olleet aina ookoo ja säännöllisetkin. eli mitä kummaa? :/ eihän KUPARIkierukan poiston pitäisi vaikuttaa tuleviin kuukautisiin koska se on hormoniton ehkäisymenetelmä? ja sitten vielä se paksu limakalvo, miten se on edes "ehtinyt" poistua kahdessa päivässä vaikka niinä päivinä kyl aika paljon vuosinkin??( limakalvon paksuus siis noin 12 mm näkyi ultras olevan..) hieman huolestuttavaa! kellään kokemuksia näistä?