Voiko 3-vuotias harrastaa? Mistä sellaisia harrastuksia voisi etsiä?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Tyttäreni 3v. jäi nyt tarhasta kotiin odottelemaan pikkusisaren syntymää. Olin suunnitellut tytölle kirkon kerhoa, mutta olen ilmeisesti myöhään liikkeellä... Paikkoja saattaa vielä vapautua myöhemmin syksystä, mutta mietin että voisiko tuo ikäinen harrastaa jo jotain ihan harrastustakin (siis niin että ei kävisi sitten kerhossa).

Tyttö nauttii kovasti laulamisesta ja on liikunnallinen (kuten tuon ikäiset tuppaavat olemaan). Mietin jotain satujumppaa/tanssia/musiikkijuttua? Onko niissä tämän ikäisellä mitään järkeä ja mistä niitä voisi lähteä etsimään!?
 
ap
Kiitos paljon vastauksista! :) Olen googlettanut sormeni puhki mutten löydä oikein mitään meidän alueelta... Pitää penkoa lehtiroskiksesta paikallinen lehti... Keskustassa olisi varmasti vaikka mitä, mutten viitsi sitoutua mihinkään mikä on kauhean pitkällä kun ei voi koskaan tietää kuinka tuo arki lähtee sitten vauvan kanssa rullaamaan... Jatketaan etsintöjä!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja andu-:
Missä asutte?

Täälläpäin on cheerleadingiä ryhmät alkaa 3 vuotiaista, meillä ainakin kun seurataan siskon kisoja ja harkkoja 2vee on ihan innoissaan, tietää mitä ens syksynä tehdään =D
Helsingissä, tarkemmin sanottuna Itäisessä Helsingissä. Olisi tosiaan kiva kun jostain läheltä löytyisi kun ei omisteta autoa, enkä voi miehen vuorotyön vuoksi laskea sen varaan että hän käyttää tyttöä. Sellainen paikka pitäisi olla että saadaan vauvan kanssa tyttö vietyä ja haettua sitten. :)
 
mm
Meidän tyttö aloittaa kohta taas satubaletin ja musiikkiopiston, jotka aloitettiin viime syksynä kun vauva syntyi. Lisäksi käydään kerran viikossa seurakunnan äiti-lapsi kerhossa.
 
ap
Vaikuttaako tuo tanssileikki miltä? Niillä olisi yksi toimipiste aika meidän lähellä. Tosin 38e/kk tuntuu musta kovalta summalta 3-vuotiaan kerran viikossa hyppelystä... En sitten tiedä missä hinnoissa ne muissa paikoissa pyörii...

https://www.helsingintanssiopisto.fi/lukujarjestys/lapset/index.html
 
Kolmivuotiaille löytyy myös cheerleadingiä, ainakin täällä ja luulis että helsingin seudullakin.
Siskoni pitää täällä3-5 vuotiaiden ryhmää ja sielä ne tytöt viihtyy. se on myös laji jossa samalla porukalla.. jos innostus jatkuu jatketaan vielä aikuisina :) mun sisko on harrastanut 3v. asti ja on nytten 18v. :D ja valmentaa nuorempia!
 

Yhteistyössä