V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Itse olin ekan kerran 12v kesätöissä omasta halustani ja tein ihan täyttä päivää.Jotkut siitä kyllä valitti työnantajalle,mutta hän sanoi, että kun tyttö itse on halunnut ja vanhemmilta on suostumus, niin ei ollut estettä työnteolle.
Alkuperäinen kirjoittaja ap tässä:Lomakkeessa kysytään palkkatoivomus. Tyttö tässä pähkäilee mikä olisi sopiva summa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Itse olin ekan kerran 12v kesätöissä omasta halustani ja tein ihan täyttä päivää.Jotkut siitä kyllä valitti työnantajalle,mutta hän sanoi, että kun tyttö itse on halunnut ja vanhemmilta on suostumus, niin ei ollut estettä työnteolle.
paljonko sait palkkaa ???
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap tässä:Lomakkeessa kysytään palkkatoivomus. Tyttö tässä pähkäilee mikä olisi sopiva summa
Pitäs sitten tietää mikä työ kyseessä ja työajat.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En mielellään antaisi tuon ikäisen tehdä kesätöitä. Ehtii niitä tehdä sitten vaikka 16-vuotiaana. Mun mielestä 14v on vielä liian nuori, ihan lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Itse olin ekan kerran 12v kesätöissä omasta halustani ja tein ihan täyttä päivää.Jotkut siitä kyllä valitti työnantajalle,mutta hän sanoi, että kun tyttö itse on halunnut ja vanhemmilta on suostumus, niin ei ollut estettä työnteolle.
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En mielellään antaisi tuon ikäisen tehdä kesätöitä. Ehtii niitä tehdä sitten vaikka 16-vuotiaana. Mun mielestä 14v on vielä liian nuori, ihan lapsi.
Anteeks vaan mut tää on todella naurettava kommentti. Toivotavasti et tarkoittanut sitä tosissasi. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En mielellään antaisi tuon ikäisen tehdä kesätöitä. Ehtii niitä tehdä sitten vaikka 16-vuotiaana. Mun mielestä 14v on vielä liian nuori, ihan lapsi.
Anteeks vaan mut tää on todella naurettava kommentti. Toivotavasti et tarkoittanut sitä tosissasi. :xmas:
Miten niin naurettava, ei minua naurata yhtään. Keksisin itse lapselle joitain kotitöitä joista saisi hieman rahaa. Kyllä lapsi tarvitsee ja ansaitsee lomansa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Itse olin ekan kerran 12v kesätöissä omasta halustani ja tein ihan täyttä päivää.Jotkut siitä kyllä valitti työnantajalle,mutta hän sanoi, että kun tyttö itse on halunnut ja vanhemmilta on suostumus, niin ei ollut estettä työnteolle.
Onneksi näin ei enää ole. Laki kieltää työskentelyn alle 14-vuotiailta, sanoi vanhemmat mitä vain.
Alkuperäinen kirjoittaja M:http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7362613&index=58&anchor=7362613
No tuonne voi hakea vaikka vakituiseksi 14vuotias.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:Itse olin ekan kerran 12v kesätöissä omasta halustani ja tein ihan täyttä päivää.Jotkut siitä kyllä valitti työnantajalle,mutta hän sanoi, että kun tyttö itse on halunnut ja vanhemmilta on suostumus, niin ei ollut estettä työnteolle.
Onneksi näin ei enää ole. Laki kieltää työskentelyn alle 14-vuotiailta, sanoi vanhemmat mitä vain.