Mihin ihmeeseen mä haen kesätöihin???

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Olin viime kesänä (ja ennen lasta monena kesänä ) sellutehtaalla puhtaanapidossa, mutta nyt se ei enää onnistu. Puhtaanapito on ulkoistettu, siivoajia ja työtunteja on vähemmän. Sitä en sitten tiedä ovatko ehtineet tehdä muuta kuin ylläpitosiivousta ja kuinka paskaisessa kunnossa paikat ovat... :whistle:

Yksi siivoojista sanoi kesällä, että hakea tehtaan puolelle tuotantoon. Sanoin, että enhän mä siellä mitään osaa, mutta siihen hommaan kyllä koulutettaisiin. Onhan siellä joka kesä sellaisia jätkiäkin kesätöissä joilla ei ole siihen hommaan ennestään mitään koulutusta vaan siinä työn ohessa on heidät opetettu.

Ainakin S-ketjun kesätöihin haen. Siihen saa laittaa kolme eri vaihtoehtoa, ekaksi mieluisin vaihtoehto. Hain keväällä noihin, mutta en ainakaan tänä vuonna päässyt.

Kunnalle en voi hakea kesätöihin, kun niihin kesätöihin on yläikaraja 26v. :kieh: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Minkä alan ihminen sä olitkaan? Jospa löytyisi jotain oman alan kesätyötä.
P.S. Milloin on lähtö Epsanjaan? B)

Mä opiskelen suurtalouskokiksi. Kesäisin koulun keittiöt on poissuljettu vaihtoehto, aikuiskoulutuskeskuksen keittiölle ei tarvita ketään. Terveyskeskuksen keittiöstä en tiedä, mutta jospa sinnekin on se kunnan asettama ikäraja... :kieh: Taitaa olla aika vähissä keittiöiden kesätyöt täällä.

Lento Espanjaan lähtee tiistaina 8.1 aamulla.

Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Kannattaa yrittää sinne tehtaalle tuotantoon töihin,saisit ainakin hyvät rahat =)

No kun puhtaanpidossakin oli tuntipalkka 12,55 :whistle: :D Ehti kolmessa viikossa tienata ihan kivasti B)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Kannattaa yrittää sinne tehtaalle tuotantoon töihin,saisit ainakin hyvät rahat =)

No kun puhtaanpidossakin oli tuntipalkka 12,55 :whistle: :D Ehti kolmessa viikossa tienata ihan kivasti B)

No mun tuntiliksa on 18,50 ja veroprossa oli 10%,mä olen määrä-aikainen,niin ehtii kertyä ihan mukavasti rahaa vaikka ne mut välillä sieltä potkiikin pihalle :D
Nytkin oon tammikuun kotona ja helmikuussa takas töihin.

Entäs lastenkodit, tai päiväkodit jotka on kesällä auki? Tai no joo, kunnallisia nekin on...(ihme juttu tuo ikäraja :kieh: ).
Joku hoitolaitos, yksityinen vanhainkoti?

Yksi päiväkoti ja kunnallinen sekin. Yksityisiä hoitolaitoksia ei mun tietääkseni ole, sellainen on kyllä tulossa mutta ei edes sen sijaintia ole vielä päätetty.

Minkä alan ihminen sä olitkaan? Jospa löytyisi jotain oman alan kesätyötä.
P.S. Milloin on lähtö Epsanjaan? B)

Mä opiskelen suurtalouskokiksi. Kesäisin koulun keittiöt on poissuljettu vaihtoehto, aikuiskoulutuskeskuksen keittiölle ei tarvita ketään. Terveyskeskuksen keittiöstä en tiedä, mutta jospa sinnekin on se kunnan asettama ikäraja... :kieh: Taitaa olla aika vähissä keittiöiden kesätyöt täällä.

Lento Espanjaan lähtee tiistaina 8.1 aamulla.

kannattaa nuo päiväkodit kysellä myös =)

Alkuperäinen kirjoittaja hondatyttö:
kannattaa nuo päiväkodit kysellä myös =)

Yksi päiväkoti ja kunnallinen sekin on, että kuinka mahtaa siinäkin olla sen ikärajan kanssa. Ja taitaa olla suljettuna päiväkoti heinäkuussa.

mä oon ollu kesätöissä kaupungin päiväkodilla mutta ei täällä ainakaan mitään ikärajaa ollut,mut jos joku pk on kiiinni heinäkuussa niin jonkun on kyllä päivystettävä..

mä oon ollu kesätöissä kaupungin päiväkodilla mutta ei täällä ainakaan mitään ikärajaa ollut,mut jos joku pk on kiiinni heinäkuussa niin jonkun on kyllä päivystettävä..

No täällä on jostain syystä kunnalla yläikäraja 26v. Mä en voi sille mitään, että olen liian vanha. Täällä on yksi päiväkoti, joka on jossain vaiheessa kesää kiinni. Muina hoitopaikkoina ovat vuororyhmis ja perhepäivähoitajat.

No täällä on jostain syystä kunnalla yläikäraja 26v. Mä en voi sille mitään, että olen liian vanha. Täällä on yksi päiväkoti, joka on jossain vaiheessa kesää kiinni. Muina hoitopaikkoina ovat vuororyhmis ja perhepäivähoitajat.

mulla tuli mieleen tuo ikäraja ettei se ole sellasiin yleisiin paikkoihin mihin nuoria otetaan mitkä tulee hakuun jossain vaiheessa.eli hautausmaat,haravoinnit jne..muistelisin että edellisessä asuin kunnassa jotain tällästä oli

mulla tuli mieleen tuo ikäraja ettei se ole sellasiin yleisiin paikkoihin mihin nuoria otetaan mitkä tulee hakuun jossain vaiheessa.eli hautausmaat,haravoinnit jne..muistelisin että edellisessä asuin kunnassa jotain tällästä oli

Täällä kun kunta ilmoittaa haettavista kesätyöpaikoista, niin ilmoituksessa lukee, että yläikäraja on 26. Hautausmaa on taas eri asia, koska siitähän huolehtii seurakunta.

Yhteistyössä