R
rimpula
Vieras
Lauantaiksi kun mies on matkoilla ja mulla on töitä. Olisivat yksin kotona ihan aamusta jonnekin klo 16 asti. Jättäisittekö itse tässä tilanteessa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Voi. Omat olleet kotona kesät 6- ja 7veestä asti.
Alkuperäinen kirjoittaja rimpula:Lauantaiksi kun mies on matkoilla ja mulla on töitä. Olisivat yksin kotona ihan aamusta jonnekin klo 16 asti. Jättäisittekö itse tässä tilanteessa?
Niin, tulee vaikka maailmaloppu tai vähintään maanjäristys.Alkuperäinen kirjoittaja pikkuakka:En kyllä jättäis! Ajattele, jos sattuis jotakin!
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Voi. Omat olleet kotona kesät 6- ja 7veestä asti.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En jättäis! En jätä 6 v reipasta tyttöä muutenkaan yksin tai 9v kanssa, ellen ole ovelta huutelumatkan päässä (puuliiterissä tms). Esikoista 9v en jätä paria tuntia pidemmäksi aikaa. Ei niistä tiedä mitä ne keksii, tuntee, kokee siellä yksin ollessaan.
Kysyin muuten tänään 6-vuotiaalta, että mitä tehdään jos palovaroitin alkaa soimaan? Vastas että laitetaan kengät jalkaan ja mennään ulos... eli alkais ensin etsimään popojaan, sitten ehkä muistais baby bornin, ja rakkaan pehmokissan sängyssään, jne, palais jo siinä koko tyttö![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Voi. Omat olleet kotona kesät 6- ja 7veestä asti.
![]()
Niin? Isoja lapsia, miksi eivät olisi pärjänneet.
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:no ei nyt niin isoja kyllä ole, alle 9v ei saa jättää kotia yksin, kysyppä lastensuojeluviranomaisilta