Voihan yrjötauti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti

Vieras
Se on sit taas täällä, ei siltä näköjään vältytty tänäkään vuonna :( Ärsyttää vain tapa jolla sen saimme. Mieheni exä, pimitti tälläisen pikku jutun, kun laittoi lapset meille isä-viikonloppua viettämään. Minulla on tällä hetkellä melko ristiriitaiset tunteet sitä ihmistä kohtaan, ei oikein tiedä, että itkeäkkö vai nauraakko.

Eli yksi lapsista oli sairastunut viimeviikon ke ja oli ollut to poissa koulusta. Seuraava oli alkanut oksentaa pe, juuri ennen kun oli pitänyt meille lähteä (exä itsekkin oli ollut taudissa) ja viimeinen oksensi sitten meillä su. Nyt on sitten meidän 2v, oksensi eilen illalla koko vatsalaukkunsa ja mihinkäs muualle kuin sänkyyn ja sama on toistunut muutaman kerran, eli ei oikein mikään pysy sisällä. Tässä pelonsekaisin tuntein odottelen, kenellä seuraavaksi laatta lentää, mutta veikkaan että se on tuo 4 vuotias....

Oli vuosi sitten tosi rankkana meillä toi tauti, ei oikein enää haluais käydä samaa läpi, mut minkäs teet. Muut tekee mitä uskaltaa, exä tekee mitä haluaa.

Mun mielestä toi on aika törkeää jättää kertomatta että tollanen tauti jyllää kun tuo lapset viettämään isäviikonloppua! Varsinkin kun teillä pienempiäkin lapsia!
Eihän se ykätauti mikään tappava virus ole, mutta mun mielestä silti tosi törkeää pistää vahinko kiertämään!!

...eniten suututtaa, se kun selvät säännöt on tehty, EI SAIRAANA meille, me ilmoitetaan aina jos meillä on lapset kipeinä, että omalla vastuulla saa tulla, ja ei ole exä koskaan ylimääräisiä tauteja halunnut. Nii ei mee jakeluun, ei kertakaikkiaan. Mitä pahaa olen sille ihmiselle tehnyt, no tehnyt kaksi lasta hänen exänsä kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mun mielestä toi on aika törkeää jättää kertomatta että tollanen tauti jyllää kun tuo lapset viettämään isäviikonloppua! Varsinkin kun teillä pienempiäkin lapsia!
Eihän se ykätauti mikään tappava virus ole, mutta mun mielestä silti tosi törkeää pistää vahinko kiertämään!!

Joo ei tää onneksi tapa, mutta kiusa se on pienikin kiusa. Vaikkei ihan pienemmästä päästä ole. Ei sitä tautia oikeesti kukaan haluu vapaaehtoisesti, kyllähän se tulee jos on tullakseen, mut kun tässä tapauksessa tietää, et toi oli ihan tahallista, oli lapsiensa vissiin käskenyt olla hiljaa koko taudista, kun eivät mitään puhuneet, asian oikea laita selvisi sitten sunnuntai illalla...

Alkuperäinen kirjoittaja ajattelemisen aihetta:
entäs jos ne olis olleet SUN lapset, jotka ois ollu tulossa? Kun se sun nyxä nyt sattuu olemaan niitteKIN lasten ISÄ!

nii oishan se voinu olla noinki, mut en mä laittais sairaita lapsia yhtää mihkää menee en nyxälle enkä exälle, asiat tärkeysjärjestykseen....

Yhteistyössä