Voihan vauva... :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kolmen äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kolmen äiti"

Vieras
Minä olen 39v. Ja voi voi,kun mielessä on pyrähtänyt hassu ajatus,että vieläkö sitä pitäisi saada vauva :)

Kuopus täyttää tänä vuonna 2v. olen miettinyt,että jääkö hän yksinäiseksi lapseksi,kun hänellä ei ole kasvukaveria kotona. Mutta toisaalta kyllähän päiväkoti ja koulu aikanaan tarjoaa saman ikäistä seuraa. Niiiiin.. vaan vauva olisi toisaalta niin ihana :)

Mutta iso juttu on ikäni, 39v. Ja toinen iso juttu on myös se,että saisinko enää lasta.. menisikö vuosia vuosia ja sitten ei mitään...

Toisaalta JOO ja toisaalta ei. Kohtaloaan ei ehkä pidä liikaa sorkkia..

Toisinaan ajattelen,että iltatähtemme saa nyt sitten kaiken huomion mitä vaan voi saada ja toisinaan mietin tuota,että onko hän sitten yksinäinen, pikkuvanha jne.

Hassua ajatella.. vaan kaikkea sitä vatvoo...

Mun äidillä on lapset syntyny vuosina -62, -64, -70 ja -87. Itse olen tuo nuorin. Ei ollut yksinäistä kasvaa, mutta pikkuvanha varmaan olin joissain asioissa. Myös aikuisista sisaruksista oli seuraa ja tukea, toki ihan eri tavalla kuin samanikäisistä. Eli ei ainakaan pelkän seuran takia kannata sisarusta tehdä. Toisaalta mun äiti on ollut 42 kun mä oon syntynyt ja sillä tärppäs 4. tai 5. yrityskierrosta(paljon nopeemmin kun mulla 24 vuotiaana), että jos oikeesti siltä tuntuu että yhden vielä haluaisi niin mikä ettei :)

Yrittäkää toki :) Ei voi sitten ainakaan murehtia että jätti yrittämättä ;)

Kaveri... öö... olikohan 42 vee sai juuri monennenkohan lapsensa :) Ja hyvin vaikuttais sujuvan :)

Ikää minullakin tuo 39-vuotta ja toista nyt odottelen. Tämä toinen raskautuminen kävi kyllä nopeasti. Itse pidin takarajana 40-vuotta eli jos en ennen sitä olisi raskautunut niin tämä yksi olisi jäänyt ainoaksi lapseksemme. Jos tämä nykyinen raskauteni syystä tai toisesta ei mene loppuun (puoliväli on jo ylitetty), niin en enää halua kuitenkaan yrittää raskautta. Mutta siis ihan nyt vaan yrittämään raskautta jos vielä vauvan haluat:-) Vielä se ei kuitenkaan ole myöhäistä.

Yhteistyössä