Voi, kun pidän sulle peukkuja, et vielä kunnon plussaksi muuttui. Kerronpa mun kokemuksia.
Eli viime kierrossa, mulla alkoi heti oviksen jälkeen tosi lupaavat oireet ja olin jotenkin tosi varma, että varmaan olis tärpännyt. No, testasin kp 27 vai 28 clearbluella ja sain haalean viiva, jonka kuvittelin olevan haamu. Kuivuttuaan tuli just tuollainen, minkä säkin olit saanut eli tosi kapea ohut viiva. Seuraava päivänä tein uuden cb:n ja viiva oli hieman vahvistunut ja taas tuli kuivuttuaan toiseen reunaan sellainen tosi ohut pystyviiva. Olin ihan, et mitä tää on, et oonko vai enkö oo??? No, ostinpa sit vielä apteekin testin, joka oli täysnega. Seuraavana päivänä tein uuden cb:n, joka oli nega. Olin niiiiin pettynyt ja vihainen itselleni, et lähdin sellaiseen testirumbaan. Tästä meni sit vielä muutama päivä ennen kuin menkat alkoivat, tulivat siis normaalia myöhempään, olivat runsaammat ja kestivät yli viikon. Jälkikäteen ajattelinkin, et ehkä oli hedelmöittynyt, mut kiinnittyminen kohtuun ei onnistunut.
Ja nyt siis tästä kierrosta päätin, etten testaa "turhaan". Kun oli pakko jollain testata, niin testasin ovistesteillä, joita olin ostanut Cittarista (preqcheck) ja aloitin jo kp 22 tai jotain ja ekat kaks päivää oli nega ja sit alkoi tulla hitaasti toinen viiva. Kp 26 ostin cb: digiraskaustestin, joka oli posit. Testasin vielä seuraavan päivänä ovistestillä, jossa oli kaksi yhtä vahvaa viivaa. Joten kyllä mullakin sitten ovistestit näytti raskauden.
Kovasti pidän peukkuja, et tulis vielä plussa!