Voihan mies minkäs teit

• Viestiketjun aloittaja huohheijaa
  • Ensimmäinen viesti
huohheijaa
Mun mies siis on ihan peruskiltti ja silleen "hyvä mies" niinku sanotaan.

Mutta se on semmoinen huithapeli. Nyt viimisenä siltä on menny kauppareissulla luottokortti hukkaan. Mua raivostuttaa ihan suunnattomasti kun just nyt tällä viikolla sitä ois tarvittu kun hajosi pesukone yms minkä takia rahat on nyt vähän finaalissa ennen perjantaista tilipäivää.

Muutenkin se aina suuttuu kun mä kohtelen sitä raha-asioissa vähän kuin lapsena, mutta kun se ei ole oikein hyvä rahan hankkimisessa, säästämisessä tai käsittelyssä.

Lisäksi se ei yhtään muista että nyt jo pitää pukea lapsille takkia päälle, on kylmä. Vaikka se veis lapset ulos, mun pitää huolehtia niille asiallista vaatetta. Joskus poika on ollu päiväkodissa pyjamahousuissa kun mies on vieny. Mä häpesin aivan suunnattomasti kun hakiessa huomasin. No oli siis kesä että ei se palellu, mutta asiayhteydestä irrotettuna pyjama päällä päiväkodissa kuulostaa melkein lastensuojelutapaukselta. Mietin jo että sellasenako ne meitä pitääkin, kun kukaan hoitaja ei edes hymähtäny pukeutumiselle??

Se ei välitä mistään säännöllisyydestä. Jos se lähtee lasten kanssa äidilleen, anoppi huolehtii vessassa käynnit sun muut, eikä mies kato edes missä vaatteissa ne lähtee sieltä. Mä oon kylmästi heittäny vaan roskiin anopin ostamia, se kun taas mieluusti vaihtaa toiset vaatteet jos lapset menee sinne mun ostamissa.

Lisäks tarhapäivinäkin mies voi ihan hyvin olla mummolassa iltakymmeneen asti, ja sitten se ihmettelee kun mä suutun.

Se nukkuu itse päiväunia ja ei tajua että mua ei todellakaan kiinnosta seksi kun näen untakin nukkumisesta. Meen aiemmin töihin kuin hän, ite meen jo kuudeksi, joten iltakymmeneltä oon jo ihan sippi ja etenkin päikkärien ansiosta mies valvoo hyvinkin yhteen tai kahteen.

Sit kun pyydän tekee kotitöitä se tekee kyllä kaiken mitä poyydän mutta valittaa aina että niuhotusta ja ei sais koskaan pyytää vieraita jos sitä varten tarttee imuroida. Vaikkei meillä oikeesti sitä varten imuroida, mä vaan en halua itte hukkua pskaan

ap.....
Ihan ensiksi lopetat kohtelemasta miestäsi kuin lasta. Et ole sen äiti.
Tiedän. En vaan uskalla "antaa mennä", kun meillä on yhteiset rahat. Ja se on sellainen "herran haltuun"-tyyppi, on varma aina että mä taion jostain rahaa jos hän tekee huonoja sijoituksia. Se suhtautuu talolainaanki niin että jos ei pystytä maksaa, älä vingu, muutetaan vuokralle. Ja vaikka meillä on pienet tulot, ei ne niin pienet ole etteikö normisti vois elää, mutta se on ihan fanaattinen pullaihminen, ostaa joka päivä leipomosta pullaa, se on niinku elämän välttämättömyys, isompi kuin lämmin ruoka. Ja sit se miettii jos palkka nousee että "nyt on hyvä tilanne" ja tekee heti jotain usean tonnin sijoituksia mitkä usein menee penkin alle ja niistä kärsitään sitte koko sakki

sama ap
Eilen jo taisin mainita jotain oman arvostelukyvyn puutteesta, jos pitää ottaa ukko jonka kanssa ei voi olla.

Ja minkä takia anopin ostamat vaatteet pitää heittää pois?
Siksi kun se ostaa niitä joka viikko. Ja aina jos ei näe jotain vaatetta uudestaan, tai esim jos mies vie lapset sinne ns kevyesti puettuna, se höösää että voi eikö teillä ole, ja ostaa lisää. Kaappitilaa ei ole liikaa.

Pahimmillaan oli 10 samanlaista reimatecin haalaria. Ja käyttäjiä 3. Huutiksessa katsoin että kalliimmallakin niitä myydään, niin koska mulla oli laput tallella, aattelin että jos niistä vitosen sais niin tulis edes bensakulut postiin ajaessa, mutta eipä menny. Joku pisti viestiä, että oonko nyysiny ne haalarit vai hamstrannu jotain sekundaa, kukaan ei "uskonu" että halusin vaan niistä eroon. Pistin roskiin sitten. Toivottavasti joku dyykkasi

---
Kai jo oot sulkenu luottokortin jos se kerta hukkunut on? Taitaa kyl olla teissä molemmissa vikaa. Pystyn kuvittelleen miehes vähän huolettomana,sinut nipottavana vaimona.Ja uusia reimatecin haalareita roskiin??

sama ap
Kai jo oot sulkenu luottokortin jos se kerta hukkunut on? Taitaa kyl olla teissä molemmissa vikaa. Pystyn kuvittelleen miehes vähän huolettomana,sinut nipottavana vaimona.Ja uusia reimatecin haalareita roskiin??
Joo tein sen tänään. En heti illalla koska ajattelin ettei sekään nyt niin pöhkö voi olla että hukkaa luottokortin. Sillä ei siis ollu kukkaroa mukana, logiikalla ettei mene hukkaan kun ei ollu taskullista takkia, hän otti pelkän kortin.

Ja kyllä mä ehkä nipotankin, sitä en kiellä. Tuntuu vaan että oon ainoo joka yrittää lykkiä kärryjä eteenpäin.

ei mehdu järkeen
Huoh. Luulisi sen verran raksuttavan. että jos uusille haalareille ei ole käyttöä, niin antaa vaikka ilmaiseksi kavereille tai vie kirpputorille tai heittää vaikka UFF:n keräyslaatikkoon. Ei mitään järkeä täyttää kaatopaikkoja uusilla vaatteilla, kun joillakin ei ole varaa ostaa käytettyjäkään!

• Tykkää
Reactions: Anatolia ja Tiutiu
Miksi jotkut naiset valitsevat aviomiehekseen...pikkupojan (ja vieläpä tohelon sellaisen)?

Ja miksi ne pitää sellaisen miehenään?

Kai mies aikuistuisi, jos sen olisi pakko. Mutta koska teet kaiken sen puolesta, niin sen ei ole pakko.

sama ap
Alkuperäinen kirjoittaja ei mehdu järkeen;27119136:
Huoh. Luulisi sen verran raksuttavan. että jos uusille haalareille ei ole käyttöä, niin antaa vaikka ilmaiseksi kavereille tai vie kirpputorille tai heittää vaikka UFF:n keräyslaatikkoon. Ei mitään järkeä täyttää kaatopaikkoja uusilla vaatteilla, kun joillakin ei ole varaa ostaa käytettyjäkään!
Voin kuule sanoo että siinä tilanteessa kun pyörit haalarikasan kanssa, jonka hinta oli yhteensä enemmän kuin senhetkisen autoni arvo, ei tule kauheen viisaita ajatuksia. Raivostuttaa niin että tahtoo niistä eroon

sama ap
Miksi jotkut naiset valitsevat aviomiehekseen...pikkupojan (ja vieläpä tohelon sellaisen)?

Ja miksi ne pitää sellaisen miehenään?

Kai mies aikuistuisi, jos sen olisi pakko. Mutta koska teet kaiken sen puolesta, niin sen ei ole pakko.
Kun aloimme seurustella, olimme teinejä ja mies oli hyvinkin kypsä ikäisekseen. Joskus parikymppisenä se vaan jämähti ja kolmikymppisenä alkoi taantua

Voin kuule sanoo että siinä tilanteessa kun pyörit haalarikasan kanssa, jonka hinta oli yhteensä enemmän kuin senhetkisen autoni arvo, ei tule kauheen viisaita ajatuksia. Raivostuttaa niin että tahtoo niistä eroon
Mä myisin ne pois, etenkin jos tilanne on se, että niiden arvo on suurempi kuin auton arvo. Paljon Huutiksessa ja FB-kirppiksillä myyneenä mun on mahdoton uskoa, etteikö kenellekään kelpaisi uudet Reimatecin haalarit edulliseen hintaan.

sama ap
Mä myisin ne pois, etenkin jos tilanne on se, että niiden arvo on suurempi kuin auton arvo. Paljon Huutiksessa ja FB-kirppiksillä myyneenä mun on mahdoton uskoa, etteikö kenellekään kelpaisi uudet Reimatecin haalarit edulliseen hintaan.
Kirppiksiä itsekin kiertelen, en viitsi itse sitä jokapäivästä pöydän järjestelyä kun lähimmillekin kirppiksille on matkaa. Samatenkaan aikani ei riitä alvariinsa postissa hypätä, mä pistin pari kertaa vuorokaudeksi huudon mut vaan yhdet meni kaupaksi.

Kirppiksiä itsekin kiertelen, en viitsi itse sitä jokapäivästä pöydän järjestelyä kun lähimmillekin kirppiksille on matkaa. Samatenkaan aikani ei riitä alvariinsa postissa hypätä, mä pistin pari kertaa vuorokaudeksi huudon mut vaan yhdet meni kaupaksi.
Vuorokausi on sikalyhyt aika. Parin viikon myyntiaika niin johan menee...Facebook-kirppiksillä pääsee myös helposti eroon tavaroista, ja porukka tulee jopa kotiovelta ne noutamaan.

Eikä postissa alvariinsa tartte hypätä :). Minä postitan kerran viikossa yleensä.

sama ap
Vuorokausi on sikalyhyt aika. Parin viikon myyntiaika niin johan menee...Facebook-kirppiksillä pääsee myös helposti eroon tavaroista, ja porukka tulee jopa kotiovelta ne noutamaan.

Eikä postissa alvariinsa tartte hypätä :). Minä postitan kerran viikossa yleensä.
Jaa. Minä kun aattelin ettei kukaan jaksa odottaa kahta viikkoa jos tarttee haalarit heti. Siks tein noin kun itse haluan mahdollisimman pian ostajana tietää, onko tulossa vai pitääkö jatkaa etsintää.

ei mahdu järkeen
Yleensä ne, jotka tarvitsevat haalarit HETI, ostavat ne suosiolla kaupasta. Huuto.netissä liikkuu sellaista porukkaa, joka osaa vähän ennakoida ja ostaa tulevia tarpeita silmälläpitäen. Todella kärsimätöntä ja hätiköityä laittaa myyntiaikaa 1 vuorokausi - eihän suurin osa potentiaalisista ostajista ehdi edes nähdä koko ilmoitusta!

terv. nimim. Käytän paljon huuto.nettiä mutta en asu siellä 24h/vrk

sama ap
Miten olis jos sanoisit sille anopille että te että tarvi mitään?

Ja mä voin ottaa ne kaikki ylimääräiset haalarit, jos sulla niitä vielä on!
Sanottu on. Se vaan nauraa ja selittää ettei tartte sitte itse ostaa. Vaikka kyse on siitä ettei tarvittais lainkaan. Jostain haalarista sanoin että pistin eteenpäin, kun se kysyi onko tullu käytettyä. Sanoin syyksi ettei tarvita kun on jo haalarit. Silti se osti vielä uudet samankokoiset eri värisenä, jos vaikka viimekertainen ei kelvannut.

Sille on hirveen tärkeetä että hänen ostama tai tekemä kelpaa. Kahvipöydässäki kyselee vierailta, onko hyvää jne.

Saraldo
Mä en jaksa muuhun kommentoida, mutta tuohon vaateasiaan kylläkin. Sanoit, että mies on joskus vienyt lapsen pyjamahousuissa päiväkotiin? Niin munkin mies. Katsos kun miehet ei oikeasti välttämättä tiedä, mitkä sen lapsen vaatteista on pyjamanhousuja ja mitkä sisähousuja. Jos meillä roikkuu narulla kolmet vaalenapunaiset housut, mistä hän voi tietää mitkä niistä kuuluu johonkin pyjamaan? Mä en itsekään aina erota, onko kyseessä ohuet trikoohousut vaiko yöpuku. Ei se ole niin vaarallista, oikeasti.

Myös tori.fi on hyvä. Mä sain likan vaunut myytyä siä paris päiväs.

Yhteistyössä