Voihan makkara !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HK-lenkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HK-lenkki

Vieras
Olen aloittelemassa suhdetta erään yh isän kanssa. No tuossa alkukesästä suunniteltiin, että oltais yhdessä lasten (hänen ja minun) kanssa lähdössä retkelle. Sitten hän muisti mainita, että otatte omat makkarat sit mukaan.
No, tuota retkeä ei oo tähän päivään meneessä toteutettua. Mutta tässä viikonvaihteessa tulivat sit meillä käymään, kerroin, että olin lapsilleni luvannut,että grillataan. No, hän sit,että ottaako omat makkarat mukaan - mä että ota vaan. No, eipäs tullut syömisten kanssa tänne, mutta meidän makkarat kyllä kelpasi heille! Ja en ollut varautunut kolmeen ylimääräiseen suuhun. ah, no,ehkä mä vaan nipotan liikaa...

en tiedä, teenkö virheen ku alan seurustelua hänen kanssaa suunnittelemaan. Tuntuu muutenki olevan niin kitsas. Kerranki ravintolassa ku käytiin syömässä, niin ei suostunut tarjoamaan vaan maksoi sitten oman osuuden myöhemmin käteisenä mulle (mä maksoin siis kortilla kaikki) ja se hänen osuutensa olisi ollut 3 euroa enempi mitä rahaa mulle antoi.
Ehkä mä nipota, mutta jotenki tuntuu kivalta jos mies välillä tarjoaisi tai toisi jotain jos kylään tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onkohan sillä raha-asiat missä kunnossa?

no eihän sitä semmoista kehtaa heti alkaa uteleen, mutta on silleen tullut ilmi,että sitä ei ainakaa liikaa ole :D

Lähinnä vaan, että onko työssäkäyvä vai työtön, kyllähän se jo jotain kertoo.

Kuulostaa huonolta.. en alkaisi kimppaan noin pihin tyypin kanssa. Itse olen tosi leväperäinen raha-asioissa ja ahdistaisi jos kumppani olisi noin totaalisen erilainen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onkohan sillä raha-asiat missä kunnossa?

no eihän sitä semmoista kehtaa heti alkaa uteleen, mutta on silleen tullut ilmi,että sitä ei ainakaa liikaa ole :D

Lähinnä vaan, että onko työssäkäyvä vai työtön, kyllähän se jo jotain kertoo.

on töissä, mutta käsittääkseni ei pyydä esim. elareita ollenkaan lapsistaan exältään. Asuntolainaa ainakin on.

Yhteistyössä