voihan kipeys!(sis. valitusta omaläääkärittömyydestä..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MaRLaSingeR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MaRLaSingeR

Jäsen
12.05.2007
833
0
16
Olen turkasen kipeänä ollut tässä. Viikonlopun keplottelin vaan eteenpäin kun ajattelin että maanantaina saan sitten ajan lääkärille. Vaan toisin kävi. meillä on omalääkäri järjestelmä ollut pois käytöstä ja vuoden päivät, mutta nyt ei annettu aikaa OLLENKAAN! :o Sanoivat vaan että ei ole aikoja. Harmi juttu lähteä pikkuisen kanssa päivystykseen kun en tähän hätään saa lastenhoitajaakaan. Yksityiseen ei tähän aikaan kuukaudesta ole varaa. On tää vaan aika väärin sanon mie.

saiskos sieltä yksityiseltä laskua, että vois maksaa sit kun on rahaa? pitäähän sun lääkäriin päästä... soitat sitten vaikka heti huomenna uudestaa terveyskeskukseen, ja vaadit ajan!!!
jos siis sulla ei oo mahkuja sinne yksityiselle puolell mennä.
Mulla on lääkäri terveyskeskuksessa tänään klo 13, vaikka omalääkäri oli lomalla sain ajan toiselle lekurille,

Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
saiskos sieltä yksityiseltä laskua, että vois maksaa sit kun on rahaa? pitäähän sun lääkäriin päästä... soitat sitten vaikka heti huomenna uudestaa terveyskeskukseen, ja vaadit ajan!!!
jos siis sulla ei oo mahkuja sinne yksityiselle puolell mennä.
Mulla on lääkäri terveyskeskuksessa tänään klo 13, vaikka omalääkäri oli lomalla sain ajan toiselle lekurille,

Eivät anna laskulle...:( Viimeksi saatiin tytölle (alle vuoden ikäinen) lääkäriaika korvatulehdukseen kolmen viikon päähän :headwall: Sanoivat vaan silloin+ muutamana muunakin kertana viimeisen vuoden aikana, että pitää soittaa heti aamusta. Noh, viimeisimmät kerrat olen soittanut heti aamusta, jonotusaika on 10 minuuttia. Joten taitaa tulla yhtä halvaksikin mennä yksityiselle kuin maksaa noita turhia puhelinlaskujakaan kun ei edes saa aikaa. HUoh! Valivalivali, mutta tällä kertaa aiheesta |O