Voihan kela...

SuhmuranSandra

Aktiivinen jäsen
30.04.2007
7 363
0
36
Mä en vieläkään oo ihan selvillä et maksetaanko toi kotihoidontuki kaikille samana päivänä vai ei..Kumminkin, eipä oo omiani näkyny. Nyt pääsin kattomaan kelan sivuille ja siel luki niin omis tiedois et ei makseta maksupäivänä..Koskahan sitten??

Kiva ostosreissu kyllä oli kun tilin saldo on +12?..Onneks oli mies matkassa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Onko sulla muuttunu maksun määrä tai jotain?
jos maksavat siksi myöhemmin/ensi kuussa takautuvasti

Ei ollu muuttunu mikään. Viimenen kotihoidontuki kylläkin kun alkaa ä-loma mut ei kai se siihen vaikuta ja kun se summa oli siel ihan oikein. Ens kuussa!!! :o Tarvii huomenna sinne kyllä soittaa ja kysyä!

ootko vasta jääny hoitovapaalle? mä jäin viime vuoden marraskuussa hoitovapaalle ja ekan kerran sain kht: tammikuun vika päivä. kun ne ei maksa vajaista kuukausista erikseen vaan tulee takautuvasti ja mun tapauksessa vielä venyi hakemuksen käsittely niin ei ehtinyt enään joulukuun maksuun. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:

Ei ollu muuttunu mikään. Viimenen kotihoidontuki kylläkin kun alkaa ä-loma mut ei kai se siihen vaikuta ja kun se summa oli siel ihan oikein. Ens kuussa!!! :o Tarvii huomenna sinne kyllä soittaa ja kysyä!

jaa niin siis niin päin et oot jäämäs äippälomalle. ne varmaan maksaa sit yhtäaikaa ens kuussa koko loppuköntän sulle. ne ei maksa muina päivinä kuin viimeisenä päivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja tennari:
ootko vasta jääny hoitovapaalle? mä jäin viime vuoden marraskuussa hoitovapaalle ja ekan kerran sain kht: tammikuun vika päivä. kun ne ei maksa vajaista kuukausista erikseen vaan tulee takautuvasti ja mun tapauksessa vielä venyi hakemuksen käsittely niin ei ehtinyt enään joulukuun maksuun. :headwall:

Oon jo kyllä hetken aikaa ollu. Mitähän ne sielä nyt säheltää?? Noi on kyllä ihania kun raha asiat menee ihan miten sattuu.. :|

Alkuperäinen kirjoittaja tennari:
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:

jaa niin siis niin päin et oot jäämäs äippälomalle. ne varmaan maksaa sit yhtäaikaa ens kuussa koko loppuköntän sulle. ne ei maksa muina päivinä kuin viimeisenä päivänä.

Et oo tosissas! Miks siel ei sitten voinu lukea et maksetaan ä-rahan kanssa. Tästähän se riemu nyt ratkeekin... :xmas:

Minulla kanssa tänään riemu repesi kun sain kodinhoidon tukea niin olivat ottaneet sivuprosentin mukaan eli melkein 40 prosenttia veroa,vaikka kysyin että tarviiko tuoda verokortti niin sanoivat että saavat tiedot suoraan verottajalta....kiva kiva...muutenkin tili miinuksella-----anteeksi vuodatus.Ottaa niin aivoon. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja essi2006:
Minulla kanssa tänään riemu repesi kun sain kodinhoidon tukea niin olivat ottaneet sivuprosentin mukaan eli melkein 40 prosenttia veroa,vaikka kysyin että tarviiko tuoda verokortti niin sanoivat että saavat tiedot suoraan verottajalta....kiva kiva...muutenkin tili miinuksella-----anteeksi vuodatus.Ottaa niin aivoon. :whistle:

Tiedän tosiaan miltä tuntuu...Teet niin tai näin, niin aina (melki) menee kelassa jutut sekasin ja kaikki tarvis tajuta itse, kukaan ei voi ikinä kertoa mitään.. :kieh: Kyllähän kuukausi rahattomana menee ihan heposti... :/

Yhteistyössä