voihan flanellipaidat, jenkkisukat & vanilijasiiderit!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja "unikko"
  • Ensimmäinen viesti
"unikko"
täytän huomenna 36 vuotta :O
katselin tuossa vanhoja valokuvia, enkä voi uskoa että siitä on niin kauan.. nuoruudesta. muistan fii-deodorantin tuoksun, yves rocherin mansikkaisen huulikiilon tahmeuden, kankaisen hiusdontsin hellän puristuksen ranteen ympärillä...

jumalauta mää oon vanha!!!!!!!
 
ikätoveri
Onneksi olkoon!
Ja mä olin jo unohtanut nuo kamalat jenkkisukat! Oliko ne ne, joitten varret piti laittaa sillai ryppyyn? Oh my.
Entä muistatko neonvärit ja etenkin neonväriset henkselit? Niissähän piti mielellään molemmat olkaimet roikkua lanteilla.. :D
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja Haluan nähdä!;30145952:
Jenkkisukkia ei löydy googlesta, menee suoraan vaan nilkkasukkiin. Olisko joku toinen nimitys?
Sellaiset paksut tennissukkamaiset sukat, missä on löysä resorivarsi ja se lötköttää nilkassa rypyillä.
 
Huutelen puskista
Twin Peaks. Tummanvioletti tai ruskea huulipuna, paljon maanläheistä ruskeaa silmissä. Naama mattapintaiseksi puuteroitu. Purjehduskengät ja valkoiset tennissukat. Farkkupaidat. Pilotti- ja kansitakit. Dr. Alban. Se kamala Ghostbusters-biisi. Ei me mitään vanhoja olla!
 
  • Tykkää
Reactions: BlackDahlia
salaiset kansiot, olimme kaverin kanssa niiiiin rakastuneita Mulderiin :D
huulimeikki, jossa rajaus punaa tummempi & pystyyn tupeerattu, sivuun käännetty otsis. kukkakankaalla levennetyt farkut, tolppakorkoiset kengät joilla kävely oli tuskaa sekä "ennen pelotti nyt on pilotti". ja tietenkin " what is love, baby dont hurt me, dont hurt me no more".......

jumalauta, sielu on kuin kaksikymppisellä mutta peilikuva väittää muuta :O
t. vm.80
 

Yhteistyössä