Voih..Hyvä ettei housut kostu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Texas Flame
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voi lauri lauri.....IHANA!!!!!Pääsin polttareissani tähkän keikalle ja pariin otteeseen halaamaan ja antaan suukon poskelle. ja kaikki hetket taltioituna kuviksi...oi että, ihania muistoja!...

Laurilla tosi komea ääni ja tää biisi onkin meidän porukoiden suosikki tällä hetkellä. Ajattelin ostaa miehelle sen uuden levyn isänpäivälahjaksi. Niin ja onhan Lauri tosi upean näköinen näin vanhankin mielestä ;) .

Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Juu kävin kattoos ja jos nyt oli Erkki ketä tsuumailin, nii oli ehkä mun makuun hieman liian "poikamainen" :)

juuh, mä kun taas diggaan pienestä poikamaisuudesta..mut usko pois lavalla on kaikkea muuta kuin pikkupojun oloinen... ;)
ei tarttis mua kahta kertaa pyytää mukaansa.... :p

viikon joutunu täällä jo pikkuhousunsuojia käyttää;);)

mä en tiedä miten viikko sitten toi lauri vei mun ajatukset... mä voisin ottaa sen vaikka torstai-illoiks tänne niin jakakaa te muut illat.

mä oon koht 30 ja en ois teinivuosien jälkeen uskonu et jotain tälläst viel vois kokea julkkiksia kohtaan... kait se on se päiväunien kohde jotta pahastakin päivästä selviää..

ootteko käyny kattomas sen bumtsibum biisin jo?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
viikon joutunu täällä jo pikkuhousunsuojia käyttää;);)

mä en tiedä miten viikko sitten toi lauri vei mun ajatukset... mä voisin ottaa sen vaikka torstai-illoiks tänne niin jakakaa te muut illat.

mä oon koht 30 ja en ois teinivuosien jälkeen uskonu et jotain tälläst viel vois kokea julkkiksia kohtaan... kait se on se päiväunien kohde jotta pahastakin päivästä selviää..

ootteko käyny kattomas sen bumtsibum biisin jo?

Minkä niist ? (oli useempia )

Ja pidä sä Laurii torstai-iltoin, nii mä voin ottaa sen sitte muiks päiviks. B)

amoralli1_400.jpg

Yhteistyössä