Voiei! ystäväni pyysi meidän lomamatkalle kamalan kaverinsa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tympee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tympee

Vieras
Minä ja ystäväni olemme suunnitelleet Lontoon matkaa jo vuoden. Pari kk sitten ystäväni sanoi pyytäneensä hänen parhaan kaverin mukaamme reissuun... En hirveästi ilahtunut, koska en pidä kyseisestä ihmisestä yhtään. Meni muutama viikko kun he ilmoittivat varanneensa heille kahdelle rantaloman ja että Lontoon reissu nyt sitten siirtyisi.

En ole enää kovinkaan innoissani tästä reissusta, tottakai haluaisin sen Lontoon nähdä ihan hirveästi...
Ystäväni muuttuu tämän kaverinsa seurassa ihan kamalaksi bimboksi kanaksi kaiken lisäksi. Mietin jäänkö menemättä vai pyydänkö itsellenikin kaverin mukaan vai menenkö kolmanneksi pyöräksi.

Joo oli pakko päästä purkautumaan tänne kun en kehtaa sanoa ystävälleni mitä mieltä olen :(

Ei noin. Ensinnäkin ystäväsi olisi pitänyt kysyä sinulta ennen kuin pyytää jonkun kolmannen teidän kahden reissulle. Toisekseen ystäväsi ei voi olettaa, että voi heilautella sinun aikataulujasi omien mielenliikkeittensä mukaan.
Lähde vaikka mieluummin yksin, koe Lontoo ja nauti.

Menisin lontooseen toisen kaverin kanssa ja unohtaisin reissusuunnitelmat alkuperäisen kaverin kanssa. En myöskään lähtisi minnekään rantalomille hänen ja ystävänsä kanssa.

minä tekisin myös niin että lähtisin Lontooseen jonkun toisen kanssa enkä edes kertoisi tälle ns. ystävälle matkastani etukäteen. Jälkeenpäin sitten intoilisin reissusta ihan hurjasti.

Otahan soitto tälle ihmiselle ja sanot, että sulla on oma elämä ja teet itse päätöksesi matkoista ja matkakumppaneista ja aiot tehdä matkasi oman tapasi mukaan ihmisten kanssa joista pidät.

Onpas sun kaverisi tökerö. En lähtisi sinne aurinkolomalle vaan Lontooseen, jonkun toisen kaverin kanssa. Jos kaveri kyselee syytä, niin sanoisin suoraan että en ole ikinä aurinkolomalle halunnutkaan enkä varsinkaan tässä seurassa, joten tein oman päätöksen asiassa. Ja että jatkossa olisi kiva jos sinunkin mielipidettäsi kysyttäisiin sinua koskevissa asioissa.

Siis tajusinko oikein, sinua ole kutsuttu tuonne rantalomalle jonne lähtevät yhdessä Lontoon matkan sijaan? Tekisin tuosta johtopäätöksiä ystävyyden laadusta, voipi ollakin että ystäväsi pohjimmiltaan on enempi bimbomainen ja viihtyy toisenlaisessa seurassa. Löytyiskö ketään toista kaveria jonka kanssa voisit lähteä Lontooseen omalla aikataulullasi? Kolmanneksi pyöräksi en ainakaan itse kehtaisi tuppaantua. Onpa harmillinen juttu. :(

Yhteistyössä