Voidaanko kieltäytyä appiukon kutsusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mur
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja rew:
Mulle jäi ap:n tekstistä sellainen kuva, että miehen isä yrittää pitää yhteyttä poikansa perheeseen, ja olisi halunnut tutustuttaa naisystävänsäkin teihin, mutta ap:n perhe on poikkiteloin milloin mihinkin syyhyn vedoten. Menkää nyt edes puolitiehen vastaan!

Niin jäi mullekin. Mikä oikeus teillä on arvostella miehesi isän puolisovalintoja ja parisuhde-elämää? Ja outoa kyllä on, jos 4- vuotias jännittää isoisän näkemistä, vaikka aikaa olisikin välissä. Kuulostaa siltä että olette saaneet lapselle iskostettua kuvan, että isoisässä on jotain vikaa ja hänen vierailujaan pitää jännittää.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mulle jäi ap:n tekstistä sellainen kuva, että miehen isä yrittää pitää yhteyttä poikansa perheeseen, ja olisi halunnut tutustuttaa naisystävänsäkin teihin, mutta ap:n perhe on poikkiteloin milloin mihinkin syyhyn vedoten. Menkää nyt edes puolitiehen vastaan!

Niin jäi mullekin. Mikä oikeus teillä on arvostella miehesi isän puolisovalintoja ja parisuhde-elämää? Ja outoa kyllä on, jos 4- vuotias jännittää isoisän näkemistä, vaikka aikaa olisikin välissä. Kuulostaa siltä että olette saaneet lapselle iskostettua kuvan, että isoisässä on jotain vikaa ja hänen vierailujaan pitää jännittää.

Kyllä mun mielestä on oikeus, jos tämä mies muun muassa pahoinpitelee puolisoitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja wee:
Alkuperäinen kirjoittaja v:

Kyllä mun mielestä on oikeus, jos tämä mies muun muassa pahoinpitelee puolisoitaan.

No en kyllä tällaista missään huomannut mainittavan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No noi appiukon naimsissa olot on niin naurettavia. Eka vaimo oli tietty tää miehen äiti. Hakkas sitä ja oli henkinen kiusaaja. Toinen vaimo kesti sitä 5 vuotta. Narsisti mies joka kiusasi sen naisen mlekin hengiltä. Silloinkin menivät naimsiin vajaan vuoden tuntemisen jälkeen. Nyt eron jälkeen oli pari kk ilman naista ja nyt on tämä uusi, jonka kanssa ollut vajaan vuoden ja nyt naimisiin...

No tässä esim. kerrotaan.

Juu, tuolla aiemmin lukee tuota. Eli on hakannut 2 edellistä vaimoaan, lisäksi henkistä väkivaltaa todella paljon ( narsisti ). Vaimoilla ei saa olla ulkopuolista elämää ollenkaan, heitä arvostellaan ja haukutaan julkisesti. Appiukko arvostelee ja haukkuu julkisesti ja muiden kuullen myös lapsiaan. Ja minuthan hän on haukkunut moneen otteeseen ja tämä "ettei lapset ole minun lapsenlapsiani" soi korvissa vieläkin, vaikka siitä on aikaa 8 vuotta...

no mitä tuota täällä palstalla veivaamaan. välit poikki jos se tilannetta helpottaa tai sitten olette väleissä. ja jos tuo on tilanne niin itse en olisi tekemisissä... aina ei vaan kaikkien kanssa pysty olemaa väleissä. elämä jatkuu silti!

Yhteistyössä