P
pimpelipom
Vieras
Kiva kun aloitetaan tuottaa musiikkikanavaa ja sitten sieltä keksitäänkin toimittaa muuta ohjelmaa, niin kuin nyt Suomi-Saksa-ottelu. Joku TV Viisi alkaa toimia Voicen kanavapaikalla iltasin.. jippii!! =( Minkä takia ei pelkkä musiikkikanava toimi?! Music Televisioniltakin tulee kaikkea muuta kuin musiikkia!