Voicekin muuttuu sitten Urheilukanavaksi..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pimpelipom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pimpelipom

Vieras
Kiva kun aloitetaan tuottaa musiikkikanavaa ja sitten sieltä keksitäänkin toimittaa muuta ohjelmaa, niin kuin nyt Suomi-Saksa-ottelu. Joku TV Viisi alkaa toimia Voicen kanavapaikalla iltasin.. jippii!! =( Minkä takia ei pelkkä musiikkikanava toimi?! Music Televisioniltakin tulee kaikkea muuta kuin musiikkia!
 
Nii, tuo matsi taitaa olla erikoistapaus kun on sen verta iso juttu.

Vai oonko ymmärtäny väärin? Tai siis, onko mies kaunistellu asiaa kun selitti että "tulle sieltä muutakin, tänään vaan tuo matsi" :|
 
Joo kyllä on kaunistellu asiaa.. Okei tänään tulee vain tuo matsi, mutta jatkossa.. Kyllä mä esim. perjantai-iltana mieluummin antasin Voicen pyöriä taustalla kun jonkun urheilumatsin tai dokkarin..

http://www.marmai.fi/uutiset/article130096.ece
 

Yhteistyössä