no olin vielä risteyksessä... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Ajele nyt ihan varovasti,ettet ojaan sentään aja yhden hämyhäkin takia..
apuaaaaa.... *puistatus* :x |OAlkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah::hug: otan osaa.
mie inhoon hämppyjä..pojan kanssa tultiin kävelyltä ja työnsin pyörää julmettua mäkeä ylös.. mie katoin jalkoihin niin kaks julmetun isoa hämppyä jaloissa :x ja ne pyöri vielä siinä ympyrää ja toiselta suunnalta oli tulossa lisää..tuli pikkasen kiire juosta
Voi vähän muut autoiljat kattoo ku yks huitoo hengenhädässä ja kiljuu ku syötäväAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no olin vielä risteyksessä... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
no niin ne kattoki! |O |O |O :saint:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Voi vähän muut autoiljat kattoo ku yks huitoo hengenhädässä ja kiljuu ku syötäväAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no olin vielä risteyksessä... :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
heh, mun oli pakko ottaa tuo kuva, ku oikeasti odotin 10min että se siitä häipyis mutta yhtä tyhjän kanssa! se jämähti tuohon, ihan ku olis vaaninut mua.. tilanne oli jo niin huvittava, että miehelle piti napata kuva että uskois muaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:AnnaManna: |O |O piru ko menin skrollaamaan tuota kuvaa oikeelle päin |O |O
nyt kutiaa taas joka paikka... hemmetti.... pitäis vissiin jonneen mennä jutskaamaan tästä araknofobiasta...
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:heh, mun oli pakko ottaa tuo kuva, ku oikeasti odotin 10min että se siitä häipyis mutta yhtä tyhjän kanssa! se jämähti tuohon, ihan ku olis vaaninut mua.. tilanne oli jo niin huvittava, että miehelle piti napata kuva että uskois muaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:AnnaManna: |O |O piru ko menin skrollaamaan tuota kuvaa oikeelle päin |O |O
nyt kutiaa taas joka paikka... hemmetti.... pitäis vissiin jonneen mennä jutskaamaan tästä araknofobiasta...
mie taian muistaa sen tarinan... se tais olla siinä samassa missä oli monen muunki tarinoita aiheesta mm. miun.... hrrrrhhh... :xAlkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Otan osaa, muistan turhan elävästi sen mun kohtaamiseni hämiksen kanssa, mistä kirjotinki tänne kunnon tarinan. Se oli todella kauheaa tän mun hämispelkoni kanssa :snotty:
Joo, just se :xAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mie taian muistaa sen tarinan... se tais olla siinä samassa missä oli monen muunki tarinoita aiheesta mm. miun.... hrrrrhhh... :xAlkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Otan osaa, muistan turhan elävästi sen mun kohtaamiseni hämiksen kanssa, mistä kirjotinki tänne kunnon tarinan. Se oli todella kauheaa tän mun hämispelkoni kanssa :snotty: