voi vittujen vittu

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
iltakukkuja
Sama homma täällä.. Hoh hoijaa!!! Ukko sanoi käyvänsä kaljalla kavereidensa kanssa ja tulevansa puolen yön maissa kun baari menee kiinni... Joo-o niin varmaan.. Puhelin kiinni taas kerran, huoah!

Että voi mies olla helvetin tyhmä idiootti!!!!

Ja me naiset taas idiotteeja kun ollaan noihin joskus rakastuttu! Ääh!

Ja näitä asioitahan EI voi ymmärtää muut kuin ne jotka sitä kokee.. Ja turha selittää, että naisen oma syy tai tee niin tai näin..

Yritetään taas kerran jaksella tämän v...tutuksen kanssa!

 
iltakukkuja
Niin...Ja kun se sanominen ei todella auta mitään enään... Voi ..kele.. Herra tuumaa: Mä saan mennä kun mulla on raskas työ....

Olisin lähtenyt jo aikoja sitten hevon vatukkaan jos ei olisi tuota taaperoa!

Taapero sentäs on ainut ilo päiviin tätä nykyä...

Itsellänikin on miljoona kertaa tehnyt mieli painua baariin ja sanoa ne "valitut sanat" mutta eipä siitäkään olisi mitään hyötyä (ja varsinkaa nyt kun on lapsi).

Kaikki syy ja vikahan olisi akan niskassa kavereidenkin silmissä ja mielestä...(vaikka ei kyllä kiinnosta mitä ajattelevat).



 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Nyt ihan vain kysymyksenä eikä vittuiluna: miksi te katsotte tuollaisia miehiä ? Ne käyttäytyvät juuri niin kuin te annatte heille siihen mahdollisuuden.
Jep.. Olet oikeassa Jensku...MUTTA asiat ei ole aina niin helppoa kun on lapsia...




 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Nyt ihan vain kysymyksenä eikä vittuiluna: miksi te katsotte tuollaisia miehiä ? Ne käyttäytyvät juuri niin kuin te annatte heille siihen mahdollisuuden.
Jep.. Olet oikeassa Jensku...MUTTA asiat ei ole aina niin helppoa kun on lapsia...
asiat on paljon helpompia kaksin lapsen kanssa ilman tuollaista idioottia
 
jensku
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Nyt ihan vain kysymyksenä eikä vittuiluna: miksi te katsotte tuollaisia miehiä ? Ne käyttäytyvät juuri niin kuin te annatte heille siihen mahdollisuuden.
Jep.. Olet oikeassa Jensku...MUTTA asiat ei ole aina niin helppoa kun on lapsia...
asiat on paljon helpompia kaksin lapsen kanssa ilman tuollaista idioottia
tätä mä peesaan ehdottomasti, sillä sen lapsenkin elämä on oikeasti parempaa kun sen ei tarvi vaistota äidin pahaa oloa jne.
 

Yhteistyössä