Voi VITTU mua VITUTTAA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei jaksa enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei jaksa enää

Vieras
Tulipas taas heti aamusta karjuttua.. =/
Mä en vittu jaksa sitä että kun olen koittanut pitää siistiä ja laittaa lapsille mukavaksi ja olis juhlatkin tulossa, niin sitten hitto vieköön täällä on nyt yksi vaalea matto ihan mustissa läikissä kun siihen kaadettiin kipollinen vesivärivettä!!!

VOI VITTU ETTÄ KAIKKI VOI MENNÄ PIELEEN!!!!!
Eikö edes yksi helvetin matto voi pysyä puhtaana!!! Suht uusi kaiken lisäksi. Eipä se kallis ollut mutta mitä vitun hyötyä tai iloa siitäkään on likaisena????

Pesemään en sitä lähde, kun en ole matonpesukuntoinen vielä pitkään.

Mä vihaan itseäni kun karjun täällä nytkin, mutta voi että voi ottaa kaikki päähän juuri nyt. Miksi nuo ipanatkin on niin hemmetin vaikeita koko ajan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voisin vaan ottaa ja häipyä jonnekin yksin pariksi viikoksi, voi että kun voiskin. =(

Minä en edes yritä pitää valkoisia mattoja lattialla. meillä 2 pientä lasta ja ei heiltä voi vaatia olemaan supersiististi. Oli varmasti vahinko tuo vesivärivesi.

Siis se matto on ympäriinsä niissä mustissa läiskissä, ei vain pieni lätti jossain murkassa. Miten voikin lentää ihan keskelle mattoa.

Mä en jaksa tällasta. ja juhlissa on aikuisia, ei lapsia.

Mä en vaan jaksa tätä enää. En jaksa.

Kaikki menee päin h.vettiä.

Ja valkoisia en todellakaan pitäisi mäkään, matto on oranssi, mutt kummasti siinäkin näkyy mustat lätit. en voi laittaa joka paikaan ruskeita tai mustia mattoja.

suosittelen agressioiden purkua urheilemalla tai vetämällä turvallisessa ympäristössä pään täyteen. hei, se on vain matto. suhteellisuudentajua kehiin. kotonasi asuu lapsia, ota vaikka koko matto pois. voimia.

Meillä ei edes ole mattoja. Koiralla oli vatsa sekaisin ja paskoi matoille ja nyt kaikki menevät pesuun. Matto on kuitenkin vain matto. En minäkään alkanut koiralle raivoamaan vahingosta, vaikka kyllähän se harmitti.

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
suosittelen agressioiden purkua urheilemalla tai vetämällä turvallisessa ympäristössä pään täyteen. hei, se on vain matto. suhteellisuudentajua kehiin. kotonasi asuu lapsia, ota vaikka koko matto pois. voimia.

Jep, on isompiakin murheita, ihan oikeasti.

Ei onnistu urheilu tässä kunnossa, eikä myöskään pään vetäminen täyteen, mitä en tekis kyllä vaikka onnistuiskin, ei kiinnosta.

Kaikki menee päin h.vetiä, ei pelkästään matto. Mutta se sittä. Kiitti että sain purkaa. En voi odottaakaan että kukaan tajuaisi kokonaan kun ei tiedä taustoja. =)

Älkää viittikö... Joskus tosi pienikin asia voi tuntua pahalta ja v.tuttaa tosi paljon jos on jo valmiiksi väsynyt, stressaantunut ja ehkä masentunutkin. AP: lle voimahali!! Koitahan jaksaa... :)
Huomenna voi olla jo parempi päivä. Ja koitahan päästä johonkin vähän rentoutumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jep, on isompiakin murheita, ihan oikeasti.

Usko pois, teidän sen kyllä. Luulin mainitsevani että kaikki, KAIKKI, MENEE PÄIN HELVETTIÄ!

Alkuperäinen kirjoittaja Ruska:
Älkää viittikö... Joskus tosi pienikin asia voi tuntua pahalta ja v.tuttaa tosi paljon jos on jo valmiiksi väsynyt, stressaantunut ja ehkä masentunutkin. AP: lle voimahali!! Koitahan jaksaa... :)
Huomenna voi olla jo parempi päivä. Ja koitahan päästä johonkin vähän rentoutumaan.

kiitos. ei jaksais enää yhtään enempää, mutta pakko kai vaan on.

Yhteistyössä