V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuoli etukäärmeen uuvahdukseen.Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:kun täälläpäin yks mies kuoli naisen päälle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Kuoli etukäärmeen uuvahdukseen.Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:kun täälläpäin yks mies kuoli naisen päälle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Mulla varmaan katkeaa verisuoni päästä torttua työstäessä, mutt mitenkäs sen sanoo kauniisti.
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Mulla varmaan katkeaa verisuoni päästä torttua työstäessä, mutt mitenkäs sen sanoo kauniisti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Mulla varmaan katkeaa verisuoni päästä torttua työstäessä, mutt mitenkäs sen sanoo kauniisti.
Uupui työnsä ääreen. Ahkera nainen. *nyyyyyyyyyhhh*
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Mulla varmaan katkeaa verisuoni päästä torttua työstäessä, mutt mitenkäs sen sanoo kauniisti.
Uupui lovea lipoessaan´![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Mulla varmaan katkeaa verisuoni päästä torttua työstäessä, mutt mitenkäs sen sanoo kauniisti.
Kakasta oli puhe.
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Mulla varmaan katkeaa verisuoni päästä torttua työstäessä, mutt mitenkäs sen sanoo kauniisti.
Kakasta oli puhe. Mutta Uupui työnsä ääreen kuulostaa kovin uljaalta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Mulla varmaan katkeaa verisuoni päästä torttua työstäessä, mutt mitenkäs sen sanoo kauniisti.
Kakasta oli puhe.
Eipäs kun tortusta!
Lähti kaikkensa antaneenaAlkuperäinen kirjoittaja Yainaba:kun täälläpäin yks mies kuoli naisen päälle![]()