voi vitsi, että olen tyhmä a.kka

  • Viestiketjun aloittaja Lotta
  • Ensimmäinen viesti
Lotta
Tulin väsyneenä töistä, haettuani ensin lapset hoidosta. Mies oli päässyt töistä aiemmin kotiin...mutta ei ollut silti tehnyt yhtään mitään!EI SIIS MITÄÄN!!!!!Tai siis oli se sotkenut, astioita ja vaatemytty olohuoneessa...kylpypyyhe nojatuolilla...ja ja..pienet asiat alkoi vaan paisua. EI ollut edes tiskikonetta tyhjentänyt, tai laittanut pyykikonetta päälle. Sitten vaan kysyy muina miehinä, että mitä tänään syödään, että mitäpä meinasit laittaa ruuaksi!Voi j.umalauta, mulla vaan keitti yli ja aloin huutaa ja valittaa sille. Sanoin, että se s.aatanan p.askapää voi mun puolesta painua vaikka h.elvettiin. Arvatkaapa mitä mies teki? Noh laittoi ulkovaatteet päälle ja lähti kotoa ovet paukkuen, aikoi lähteä ulos syömään kerran kotona ei edes ruokaa nykyään saa!
Oonko mä tyhmä kun huudan ja menetän malttini väsyneenä, vai oonko mä tyhmä kun kattelen tommosta miestä?
 
tui
Alkuperäinen kirjoittaja Lotta:
Tulin väsyneenä töistä, haettuani ensin lapset hoidosta. Mies oli päässyt töistä aiemmin kotiin...mutta ei ollut silti tehnyt yhtään mitään!EI SIIS MITÄÄN!!!!!Tai siis oli se sotkenut, astioita ja vaatemytty olohuoneessa...kylpypyyhe nojatuolilla...ja ja..pienet asiat alkoi vaan paisua. EI ollut edes tiskikonetta tyhjentänyt, tai laittanut pyykikonetta päälle. Sitten vaan kysyy muina miehinä, että mitä tänään syödään, että mitäpä meinasit laittaa ruuaksi!Voi j.umalauta, mulla vaan keitti yli ja aloin huutaa ja valittaa sille. Sanoin, että se s.aatanan p.askapää voi mun puolesta painua vaikka h.elvettiin. Arvatkaapa mitä mies teki? Noh laittoi ulkovaatteet päälle ja lähti kotoa ovet paukkuen, aikoi lähteä ulos syömään kerran kotona ei edes ruokaa nykyään saa!
Oonko mä tyhmä kun huudan ja menetän malttini väsyneenä, vai oonko mä tyhmä kun kattelen tommosta miestä?
Väsyneenä olisin toiminut ihan samalla tavoin. Miehet vaan yksinkertaisesti eivät ymmärrä että niilläkin on lupa tehdä ruokaa. No ei kaikki miehet ole samanlaisia mutta aika moni. Tai siivota ilman pyytämitä. Sit kun jotain pyytää tekemään se otetaan vaan joka asiasta valittamisena. Voimia!! Anna astioiden ja pyykkien olla, hoidat ne sit kun on enemmän voimia.
 
Lotta
Alkuperäinen kirjoittaja mamma81:
samalailla oisin tehny ku sieki!!!! nykyään mun ei tartte ku kattoo enää murhaavasti niin miehen pylly nousee sohvalta, jos ei päivän aikana muuten ole tapahtunu mtään.
Siinä vaan meinaa hermo ihan oikeesti mennä ja meneekin. Mä en ole mikään kotitalouskone!Mua ottaa niin päähän. Nyt koetan lapsosille jotain makaronia edes keittää ja se yks kutale syö jotain hampparia jossain mättöpaikassa...aaargghhh!Ja tiiättekö, tuo k.usipää vinkuu, että tehtäs kolmas lapsi!Tilaan heti huomenna ajan ja poistatan kohtuni!
 
-
Se on mies. Niille pitää välillä kertoa mitä haluaa.

Jos olisin ollut sinä ja olisin tullut kotiin ja nähnyt sekasotkun ja miehen ruokaa pyytämässä niin en todellakaan olisi huutanut, vaan kertonut mitä on ruuaksi.

Sen jälkeen olisin sanonut miehelle, että aloitan nyt ruuan laiton. Kulta otatko lapsilta päälivaatteet pois ja laitatko pyykkikoneen päälle sillä aikaa kun teen ruokaa.
Silloin ainakin oma mieheni olisi hoitanut lapset ja pyykit. Sitten ruokailu ja ruokailun jälkeen olisin laittanut itse keittiön kuntoon ja mies olisi sillävälin leikkinyt lasten kanssa.
 
tui
Alkuperäinen kirjoittaja Lotta:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma81:
samalailla oisin tehny ku sieki!!!! nykyään mun ei tartte ku kattoo enää murhaavasti niin miehen pylly nousee sohvalta, jos ei päivän aikana muuten ole tapahtunu mtään.
Siinä vaan meinaa hermo ihan oikeesti mennä ja meneekin. Mä en ole mikään kotitalouskone!Mua ottaa niin päähän. Nyt koetan lapsosille jotain makaronia edes keittää ja se yks kutale syö jotain hampparia jossain mättöpaikassa...aaargghhh!Ja tiiättekö, tuo k.usipää vinkuu, että tehtäs kolmas lapsi!Tilaan heti huomenna ajan ja poistatan kohtuni!
Muakin pidetään välillä kotitalouskoneena. Ja siitä on kyllä mies monesti kuullut. Sit kun menee hermot ja tulee miehelle huudettua ni säälittää ku lapset joutuu sitä kuunteleen mut ei yksinkertasesti joskus mahda mitään ku hermo menee. Parempihan se on miehelle huutaa ku lapsille.
 
Lotta
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Luin ääneen tämän miehelle, joka laittoi just pyykkikoneen päälle ja täyttää parhaillaan astianpesukonetta.. Sanoi et tutulta kuulostaa :whistle:
No sentään kiva kuulla, että muuallakin :) Ja kyllä mä sen tiiän, että ei se tällä valittamisella varmaan mikskään kummene. Ehkä olis syytä miehen päähän jotenkin iskostaa, että koti on yhteinen paikka ja lapset on yhteisiä joten niistä myös yhdessä huolehditaan. Mutta se miehen hälläköväliä asenne saa vaan mut kiukustuneeksi ja juttelusta ei koskaan tule yhtään mitään.
 
meillä jos mies himoittee kolmatta lasta niin saa synnyttää ite tai hommata koiranpennun ja kasvattaa sen! mie en lähe siihen hommaan enää ja onneksi mies on sen tajunnu,ei sekää enää uskolla, ainakaa ihan heti
 
Lotta
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Se on mies. Niille pitää välillä kertoa mitä haluaa.

Jos olisin ollut sinä ja olisin tullut kotiin ja nähnyt sekasotkun ja miehen ruokaa pyytämässä niin en todellakaan olisi huutanut, vaan kertonut mitä on ruuaksi.

Sen jälkeen olisin sanonut miehelle, että aloitan nyt ruuan laiton. Kulta otatko lapsilta päälivaatteet pois ja laitatko pyykkikoneen päälle sillä aikaa kun teen ruokaa.
Silloin ainakin oma mieheni olisi hoitanut lapset ja pyykit. Sitten ruokailu ja ruokailun jälkeen olisin laittanut itse keittiön kuntoon ja mies olisi sillävälin leikkinyt lasten kanssa.
Vitsit kun toi toimis meilläkin...Mutta noihin pyykeihin ja astioihin EN AIO KOSKEA.Siis kyllä luulis kolmekymppisen jo osaavan siivota jälkensä kun eskarilainenkin osaa. Mä luulen et tilanne ei muutu koskaan jos vaan kiltisti hoidan hommat niin kuin aina ennenkin. Nyt en anna periksi. Nyt kertakaikkiaan riitti!
 

Yhteistyössä