Voi vitjake mä en kestä itteeni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avaruuskissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Avaruuskissa

Jäsen
26.08.2007
494
0
16
Mä ajattelin et pidän huomenna siivouspäivän ku tänään olin töissä...
No..töistä tullessa hetken istuin tässä kahvittelemassa..sit ajattelin et mä vaihdan lakanat kuitenkin jo tänään ku suihkun jälkeen on sit ihana mennä nukkuu taas puhtaisiin lakanoihin..no..eihä se sit jääny siihen lakananvaihtoon..nyt on siivottu koko kämppä,imuroitu ja pesty lattiatkin..
En sit voinu olla siivoomatta,,ihan ku en olis tarpeeks jo siivonnu töissä..mut ei..
No..huomenna voi sit kai yrittää vaa levätä..kai mä jotain siivottavaa kuitenkin keksin,imuroitavaa ainakin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Avaruuskissa:
Mä ajattelin et pidän huomenna siivouspäivän ku tänään olin töissä...
No..töistä tullessa hetken istuin tässä kahvittelemassa..sit ajattelin et mä vaihdan lakanat kuitenkin jo tänään ku suihkun jälkeen on sit ihana mennä nukkuu taas puhtaisiin lakanoihin..no..eihä se sit jääny siihen lakananvaihtoon..nyt on siivottu koko kämppä,imuroitu ja pesty lattiatkin..
En sit voinu olla siivoomatta,,ihan ku en olis tarpeeks jo siivonnu töissä..mut ei..
No..huomenna voi sit kai yrittää vaa levätä..kai mä jotain siivottavaa kuitenkin keksin,imuroitavaa ainakin :D

Toi on kyllä just niin mua, mulle käy noin aina kanssa..taas alotin karjalanpiirakoiden leipominen yötä vasten, kun ei tekemistä enää ollu, niin kekkasin sit alkaa leipoon ja eiku leivinuuni lämpiämään (se on sopivan lämmin varmaan tunnin päästä)..

Yhteistyössä