VOI VIT...!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Erittäin harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Erittäin harmaana

Vieras
Mies vei juuri vauvan tänään tyttöystävälleen. On yhteishuoltajuus. Vauva nyt 5 kuukautta vanha. Ex:n tyttöystävällä 3kk vanha poika. Ja aikoo imettää minun vauvaa. En oikein nyt tiedä mitä pitäisi ajatella. Toki rintamaito on aina parempaa kuin korvike. Mutta niin, mitä tehdä?

nyt heitän tähän tyhmän kysymyksen siitä että pitääkö se yhteishuoltajuus kirjaimellisesti suunnilleen synnäriltä aloittaa (siis jos lapsen isä ja äiti ei asu yhdessä )?? Jos ajatellaan ihan oikeasti järjellä niin kyllä varmaan vuoteen asti vauva saisi olla pääsääntöisesti äitinsä kanssa ja isä voisi isyyttään toteuttaa käymällä lapsen luona. Jos kerran on sängyssä voitu olla ja vauva alulle saattaa niin pitää pystyä myös tapaamaan lapsen vuoksi tai sitten jättää tapaamatta ja kasvattaa lapsensa yksin.
Eli lyhyesti uudelleen, miksi alle puolivuotias pitää viedä pois kotoaan?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
nyt heitän tähän tyhmän kysymyksen siitä että pitääkö se yhteishuoltajuus kirjaimellisesti suunnilleen synnäriltä aloittaa (siis jos lapsen isä ja äiti ei asu yhdessä )?? Jos ajatellaan ihan oikeasti järjellä niin kyllä varmaan vuoteen asti vauva saisi olla pääsääntöisesti äitinsä kanssa ja isä voisi isyyttään toteuttaa käymällä lapsen luona. Jos kerran on sängyssä voitu olla ja vauva alulle saattaa niin pitää pystyä myös tapaamaan lapsen vuoksi tai sitten jättää tapaamatta ja kasvattaa lapsensa yksin.
Eli lyhyesti uudelleen, miksi alle puolivuotias pitää viedä pois kotoaan?

Peesaan. Älytöntä, enkä kyllä usko, et kukaan voi olla noin hölmö... Oikeesti.

no kyllähän se vauva voi pieniä aikoja sillloin tällöin isänsä kanssa olla! ei se siihen kuole. mutta kellään ei ole kyllä oikeutta imettäää toisen lasta ilman lupaaa!

en usko että ap:n tapauksessa on kyse mistään viikosta,tuskin.

minulla oli 6kk vauva äidilläni hoidossa 2vrk koska mulla oli niin kova infulenssa että en päässyt saängystä ylös kunnolla,kaikkia lihaksia särki ja pelkäsin että tiputan vauvan vielä. ja terve poika tuo silti on. pitäähän sen isänkin vastuunsa kantaa edes pienessä määrin. ei tietenkään mitään viikkotolkulla.

Yhteistyössä