Voi videotreffit!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Mii

Aktiivinen jäsen
21.05.2005
4 220
0
36
Millä hitolla mä saan nyt piimätahrat pois mekosta? :o

Joo jynssäsin rattaita eilen piimällä ja sain kaikki homeet lopulta pois piimän ja kloriitin avulla, mutta perskutarallaa.. Tänään havaitsin kauhukseni että mekkoni helmassa on kuivuneita piimätahroja. Eikä ne lähtenyt kun pyöritin konees 40asteessa :/ Ihan uusi mekko ja se on vihreä niin en voi valkaisuainetta tai sitä kloriittiakaan käyttää :( Ei löytynyt edes martoilta vinkkiä tähän.. apuvaaaa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ai piimästäkin voi tulla pysyviä plänttejä :o Ettei se olis sittenkin kloritea jota on roiskahtanut?

Olikohan joskus muuten ohjelma nimeltä videotreffit?

Ei kyl se musta on piimää..kloriten kans olin tosi varovainenkin ja kun ei näytä miltään haalistumilta vaan ihan valkosia länttejä. Voisko olla sit vaan että pesin liian täyden koneen tms.eikä siksi lähtenyt..Hittolainen..

Ja joo, oli sellanen ohjelma, mulle se on lähinnä voimasana :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Ei kyl se musta on piimää..kloriten kans olin tosi varovainenkin ja kun ei näytä miltään haalistumilta vaan ihan valkosia länttejä. Voisko olla sit vaan että pesin liian täyden koneen tms.eikä siksi lähtenyt..Hittolainen..

No kloritellahan tulee ihan valkoisia plänttejä, varsinkin jos tahroja ei pese heti pois. Mulla joskus nokahtaa piimää paidanrintamukselle mut ei se koskaan ole värejä poistanut, eihän siinä edes riitä tehot.

No kloritellahan tulee ihan valkoisia plänttejä, varsinkin jos tahroja ei pese heti pois. Mulla joskus nokahtaa piimää paidanrintamukselle mut ei se koskaan ole värejä poistanut, eihän siinä edes riitä tehot.

En mä ajatellutkaan että piimä ois värejä poistanut vaan että piimä ei lähtenyt pesussa.. Varovainen mä ainakin olin sen kloriten kans, en vaan jaksa uskoa et oisin roiskinut sitä yli polvien..

En mä ajatellutkaan että piimä ois värejä poistanut vaan että piimä ei lähtenyt pesussa.. Varovainen mä ainakin olin sen kloriten kans, en vaan jaksa uskoa et oisin roiskinut sitä yli polvien..

Koitappas pestä käsin yksi tahra kohta, sillä se sit selviää. Mut loogisesti ajateltuna, ne olis kyl pitänyt irrota ihan normi pesussa.

Koitappas pestä käsin yksi tahra kohta, sillä se sit selviää. Mut loogisesti ajateltuna, ne olis kyl pitänyt irrota ihan normi pesussa.

Ei juma.. sä taidat olla oikeassa. Ei ne mihinkään lähde! :( Kuinka mä voin ola näin idiootti et pilaan uuden mekon ku yritän saada rattaita kuntoon.. :headwall: Ja mä kun yritin olla niiiiin varovainen. Voi paska. Kai tota nyt kehtaa vielä käyttää kuitenkin. On tommonen kirjava äitiysmekko eli ei ne tahrat mitenkään kauas loista. Silti harmittaa ja kovaa.. :/

Ei juma.. sä taidat olla oikeassa. Ei ne mihinkään lähde! :( Kuinka mä voin ola näin idiootti et pilaan uuden mekon ku yritän saada rattaita kuntoon.. :headwall: Ja mä kun yritin olla niiiiin varovainen. Voi paska. Kai tota nyt kehtaa vielä käyttää kuitenkin. On tommonen kirjava äitiysmekko eli ei ne tahrat mitenkään kauas loista. Silti harmittaa ja kovaa.. :/

No voi höh :( Ite oon pilannut kans monet vaatteet kloriitilla. Se on niin pettävää, varsinkaan kun vahinko ei tule esiin, ennen ku se on jo liian myöhästä. Mä oon yleensä sitte vetäny koko vaatteen joko kloriitilla valkoiseksi ja värjännyt uudestaan tai sitten tehnyt solmubatiikkia.

Ai piimästäkin voi tulla pysyviä plänttejä :o Ettei se olis sittenkin kloritea jota on roiskahtanut?

Olikohan joskus muuten ohjelma nimeltä videotreffit?

Oli sellanen nuorten ohjelma, siinä piti olla soneralta joku työntekijä ja minun poika oli usein se/hän joku

Yhteistyössä